پیامک آبی و سبز در آیفون به چه معنایی هستند؟

پیامک آبی دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

اگر شما هم آیفون دارید، حتما متوجه یک موضوع هنگام ارسال پیامک شده اید. اینکه پیامک ها گاهی به صورت پیامک آبی ارسال می شوند و گاهی به صورت پیامک سبز. آیا می دانید دلیل این موضوع و تفاوت چه است؟ در ادامه برایتان شرح خواهیم داد.

در پستی در گذشته در رابطه با نحوه فعالسازی iMessage و فیس تایم مواردی را گفتیم. اگر شما این موارد را فعال کرده باشید، هنگام ارسال پیامک با دو رنگ آبی و سبز مواجه می شوید، حتی هنگام انتخاب مخاطب مورد نظرتان، ممکن است مخاطبی را به دو رنگ سبز و آبی مشاهده کنید.


مطلب مرتبط: فعال سازی دلیوری پیامک در آیفون


پیامک آبی و رنگ آبی در گوشی های آیفون به معنای iMessage است. یعنی شما پیام را به صورت پیامکی ارسال نکرده اید. مخاطب شما نیز آیفون دارد و او نیز iMessage و فیس تایمش فعال است و شما می توانید پیام ها را به صورت اینترنتی ارسال و دریافت کنید.

برای ارسال پیامک آبی رنگ هم شما و هم گیرنده باید به اینترنت متصل باشید. که در این صورت علاوه بر ارسال متن و پیام، می توانید عکس، فیلم و بسیاری چیزها از سایر اپ ها نیز برایش ارسال کنید.

پیامک آبی در گوشی آيفون تعمیرات موبایل البان

در کنار محل نوشتن دو علامت ظاهر می شوند، یکی به شکل اپل استور و دیگری دوربین. با گزینه دوربین می توانید همچون سایر برنامه های چت عکس درجا و یا عکسی از گالری خود برای مخاطب مورد نظرتان ارسال کنید.


مرتبط: آموزش نحوه مسدود کردن پیامک در iOS


وقتی گزینه اپل استور را انتخاب کنید، لیستی از اپ های نصب در گوشی شما نمایان می شوند. هر کدام از این اپها یک امکانی برای شما فراهم می سازد. اما یک اپ هست که به شکل یک قلب با دو انگشت رویش می باشد. این اپ به شما این امکان را می دهد تا با انگشت چیزی بنویسید و ارسال کنید و تصویر ارسالی نیز، به همان شکلی که شما می نویسید برای دریافت کننده قابل رویت است! در این اپ زدن دو انگشت با هم روی صفحه، تک انگشت، نگه داشتن انگشت و … افکت های خاصی دارد که تجربه آنها را به خودتان واگذار می کنیم.

یک هدیه هم از ما داشته باشید: قبل از ارسال پیام، انگشتتان را روی فلش ارسال نگه دارید تا موارد دیگری برای حالت های ارسال برایتان باز شود. 

در صورتیکه نیاز به تعمیرات گوشی خود داشتید به راحتی می توانید از طریق صفحه تعمیرات موبایل آیفون درخواست خود را ثبت نموده تا به رایگان کارشناسان تعمیرات موبایل البان راهنمایی های لازم را ارائه نمایند.

5 دیدگاه

  • سلام
    دربخش پيامك،ارسال رنگ آبي انجام ميشه ولي رنگ سبز،failedميشه وارسال نميشه.
    لطفا راهنمايي بفرماييدبه زبان ساده.چون كاربرواردي نيستم،سپاس

  • من همزمان براي يكنفر از دوگوشي مسيح فرستادم هم گوشي من هم ايشون آيفن هست اما يكيش آبي ارسال شد يكي ديگه سبز!! چطور ممكنه ؟

    • سلام
      یکی به صورت پیامک معمولی ارسال شده (رنگ سبز) و دیگری به صورت آی مسج (رنگ آبی)
      ممکنه در گوشی ارسال کننده آی مسج غیرفعال بوده

دیدگاهتان را بنویسید