آدرس یابی آفلاین

نوشته شده توسط البان

امروزه گوگل مپ که در اکثر گوشی ها به صورت پیش فرض نصب است کمک شایانی به کاربران برای گم نشدن و راحتتر رسیدن به مقصد به خصوص از طریق رصد ترافیک و انتخاب بهترین راه باتوجه به شلوغی مسیرها کرده است. اما مشکل این نرم افزار این است که هنگامی که به اینترنت دسترسی ندارید دیگر نمیتوانید از آن توقع زیادی داشته باشید. در واقع نداشتن امکان آدرس یابی آفلاین یک نقیصه در این امر به حساب می آید!

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن

در این پست یک نرم افزار مسیریابی به شما معرفی خواهم کرد که استفاده کنندگان نوکیا کم و بیش با آن آشنا هستند. نرم افزار Here Maps مسیریابی توانا است که با یکبار دانلود کردن نقشه همواره به شما برای انتخاب مسیر کمک خواهد کرد، البته اگر به اینترنت هم وصل باشد هم می تواند ترافیک مسیر را درنظر بگیرد.

appstore googleplay

 

 متاسفانه این نرم افزار به تازگی در ایران فیلتر شده و همچون گذشته نقشه ایران را برای دانلود ندارد، اما اگر یکبار با اینترنت متصل در ایران نقشه را ببینید و استفاده کنید، دفعات بعد آن مناطقی را که دیده اید به صورت آفلاین قابل نمایش و همچنین مسیریابی است. مسیریابی آفلاین در نرم افزارهای دیگر وجود ندارند و این امکان در آنها تنها با اتصال به اینترنت امکان پذیر است.

البته تمام نقشه خوانها و نرم افزارهای مسیریاب خطاهایی هم دارند که گاهی می تواند خطرناک هم باشند!

مرتبط: چشم بسته به جی پی اس اعتماد نکنید

شما چقدر از انواع مسیریابها استفاده می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید