به سادگی، بعضی مشکلات گوشی را خودتان برطرف نمایید

نوشته شده توسط البان

گاهی اوقات گوشی شما بازی درمیاورد، به وای فای وصل نمی شود، به دیتا وصل نمیشود و یا حتی نمی توانید فایلی را به کمک بلوتوث یا ایردراپ منتقل کنید. در برخی موارد از کار افتادن دوربین گوشی هم با راه حل ذکر شده در این پست برطرف شده است. این مشکلات گوشی خیلی برایتان آزار دهنده هستند و واقعا گاهی دست و پای آدم را می بندند.

مطلب مرتبط: تعمیرات گوشی

یکی از ابتدایی و جوابگوترین کارها برای تعمیر مشکلات گوشی می تواند خاموش و روشن کردن آن باشد. بدین ترتیب گوشی خود را به نوعی ری استارت کرده اید و بایاس آن به حالت پایه رفته و گاهی چنین عیوبی رفع می شود.

حل مشکلات گوشی ، البان

توجه و تذکر خیلی مهم: اگر پین کد سیم کارت خود را حفظ نیستید و قبلا در بخش تنظیمات درخواست پین کد را خاموش نکرده اید به هیچ عنوان این کار را انجام ندهید تا آنکه پین کد خود را بدانید. پین کد سیم کارت بر روی کارتی که سیم کارت داخلش است آمده. بهترین کار این است که این عدد را در جایی از گوشیتان به صورت نامحسوس ذخیره نمایید، مثلا در لیست شماره مخاطبانتان، و یا اینکه کلا وارد کردن این رمز را در تنظیمات از گوشی خود حذف نمایید تا دیگر لازم نباشد هنگام خاموش و روشن کردن گوشی آن را وارد نمایید.

اما اگر در نهایت باز هم گوشی مشکلدار بود چه باید کرد؟ نگران نباشید، چاره کار ساده هست. کافی است به اینترنت وصل شوید، وارد سامانه البان به نشانی www.elbaan.com شوید و در زمانی کوتاه یک درخواست ثبت نمایید. یک تعمیرکار مجرب با شما تماس خواهد گرفت و بعد از مشاوره رایگان در صورت عدم رفع مشکل و نیاز به تعمیرات و همچنین موافقت شما، تعمیرکار در محل و زمانی که شما بخواهید برای تعمیر گوشی شما حاضر خواهد شد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید