اضافه کردن شخص به گروه در تلگرام چگونه ممکن است؟

تلگرام مرکز تعمیرات موبایل البان
نوشته شده توسط البان

نرم افزار تلگرام بعد از یکی از به روز رسانی هایش این لطف را به کاربران کرد تا دیگران نتوانند آنها را در گروهی که دوست ندارند عضو کند. همچنین شما هم نمی توانید هر شماره ای را که داشتید در گروهتان اضافه نمایید. اما گاهی این موضوع موجب ناراحتی نیز می شود، وقتی می خواهید یکی از دوستانتان را به گروهی که ساخته اید اضافه کنید. برای اضافه کردن شخص به گروه باید تنظیمات آن شخص مناسب این کار باشد و یا موردی دیگر.

اضافه کردن شخص به گروه ، البان

نگران نباشید، گوشی شما مشکلی ندارد و راه حل بسیار ساده است. برای اضافه کردن شخص به گروه دو راه وجود دارد. یا شما تنها کسانی را می توانید به عضویت گروهی دربیاورید که هم او در لیست مخاطبین شما باشد و هم شما در لیست مخاطبین او باشید. بدین ترتیب تلگرام می داند که هر دو همدیگر را می شناسید.

و یا شخصی که قرار است به گروه اضافه شود، در تنظیماتش گزینه اینکه چه کسانی می توانند او را به عضویت گروه در بیاورند را روی حالت همه گذاشته باشد و فقط محدود به مخاطبانش نباشد.

در صورتیکه برای استفاده از تلگرام خود دچار مشکل شده اید می توانید به پستی که در پایین همین مطلب قرار داده شده است مراجعه کنید و یا در غیر این صورت سوال خود را در پایین همین پست بنویسید تا کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل البان راهنمایی های لازم را به شما ارائه نمایند.

مشکل تلگرام موبایل و انواع راه حل و موضوعات پیرامون آن

دیدگاهتان را بنویسید