آمار فروش گوشی در سه ماهه دوم سال 2016

باتری معیوب
نوشته شده توسط البان

براساس تازه ترین آمار و اطلاعاتی که توسط شرکت Strategy Analytics جمع آوری و منتشر شده است، مشخص شده که پرچمدار سال گذشته اپل یعنی آیفون 6 اس، به عنوان محبوب ترین گوشی هوشمند در سرتاسر جهان بالاترین آمار فروش گوشی را به خود اختصاص داده است. از میان سه عنوان اول تا سوم در لیست گوشی های پرفروش و محبوب جهان، هر دو جایگاه اول و دوم از آن آیفون 6 اس و آیفون 6 شرکت اپل هستند.

آمار فروش گوشی آیفون 6 اس در سه ماهه دوم سال مالی 2016 با رسیدن به رقم 14.2 میلیون دستگاه به عنوان پر فروش ترین محصول در آن زمان شناخته شد. رتبه دوم این لیست از آن محصولی است که دو سال از عمرش می گذرد. آیفون 6 عنوان محصول دوم این رقابت را با رقم فروش 8.5 میلیون دستگاه از آن خود کرده است. جالب اینجاست که آیفون 6 اس و آیفون 6 توانستند رکورد فروش سامسونگ گلکسی اس 7 اج که در ماه مارس امسال عرضه شد را هم بشکنند و در سه ماهه چهارم امسال، باز هم 8.3 میلیون دستگاه فروش داشته باشند تا گلکسی اس 7 اج به عنوان سومی خود بسنده کند.

مطلب مرتبط: تعمیرات گوشی

امروز هم گزارش انفجار یک مورد دیگر از گوشی های گلکسی نوت 7 که خسارتی 1380 دلاری در اتاق یک هتل به وجود آورد احتمالاً اوضاع رقابت با اپل را برای سامسونگ خیلی سخت تر از گذشته خواهد کرد و در این میان هوواوی بیشترین سود را از این اوضاع خواهد برد.

دیدگاهتان را بنویسید