آپتل اپراتور چهارم ایران خواهد بود؟

آپتل ، دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

اگر به در و دیوارهای شهر نگاه کرده باشید احتمالا با بنرهای تبلیغاتی آپتل مواجه شده اید؟! آیا می دانید این تابلوها بیانگر چه هستند؟ بله درست حدس زده اید، اپراتور چهارم ایران به نام آپتل در راه است.

مطلب مرتبط: آنتن گوشی و تعمیر مشکلات آن

شرکت نگین ارتباطات آوا در ابتدا مبادرت به تولید و توزیع نرم افزاری جهت کارهای پرداختی و بانکی از قبیل انتقال پول، خرید شارژ و … نمود. بعد از مدتی حالا روابط عمومی نگین ارتباطات آوا از راه اندازی یکی از هوشمندترین شبکه های نسل جدید اپراتورها در ایران را خبر داده. سیم کارت های آپتل از سیم کارت های نسل جدید (یوسیم) با قابلیت های برقراری مکالمه، تبادل پیامک و دسترسی به اینترنت های پرسرعت 3G، 4G، 4.5G و LTE هستند.

 

مرتبط: اینترنت نسل 4.5 چیست؟

 

روابط عمومی این شرکت همچنین از توزیع این سیم کارت ها با پیش شماره 09991 خبر داده. قیمت اولیه سیم کارت های عادی این اپراتور (به معنای روند نبودن شماره آن) 173هزار تومان است که از طریق نرم افزار آپ قابل خریداری است. همچنین این سیم کارت برای مشترکین نمونه و وفادار آپ (کسانی که حداقل سه ماه این نرم افزار را نصب کرده باشند یا از اولین استفاده آنها از کد دستوری *733# گذشته و همچنین در 6ماه قبل حداقل 20 تراکنش با آپ دارند)

این اپراتور از اپراتورهای مجازی MVNO می باشد که در تاریخ دهم اسفند ماه سال 1395 پروانه اپراتور مجازی را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور گرفته است. سیم کارت های آپتل در تمام نقاط ایران آنتن خواهند داد (هر جایی که هر یک از سه اپراتور دیگر آنتن داشته باشد)

8 دیدگاه

  • سلام من سیم کارت اپتل خریدم ۱۷۳ تومن هم پولشو دادم فقط دو روز اول انتن میداد الان کلا قطع شده ده بار هم به اپراتوراشون زنگ زدم گفتن درستش میکنیم ولی هنوز هیچ خبری ازشون نیست فقط پولمو مفت دادم میرفتم یه ایرانسل میخریدم ۱۰تومن خیلی بهتر بود

    • سلام
      ممنون که تجربه خودتان را در این زمینه با ما و سایر کاربران عزیز به اشتراک گذاشتید. اما احتمالا با طرح جدید رومینگ داخلی و استفاده اپراتورها از آنتنهای یکدیگر، این مشکل هم برطرف شود.

    • سلام
      برای این کار با خود شرکت آپتل تماس بگیرید:

      تماس از خطوط آپتل: 100

      تماس از سایر خطوط: 000 00 11 0999

دیدگاهتان را بنویسید