ارسال پیام ویدیویی در تلگرام به روز شده، تلگرام 4 در گوشی و 1.1.2 در رایانه ها

پیام ویدیویی در تلگرام، دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

در میان شلوغی های انتخابات، تلگرام به صورت نامحسوس خود را به روز کرد. در تلگرام 4 سه قابلیت اصلی قابل شهود هست که مهمترین آن می تواند ارسال پیام ویدیویی باشد که احتمالا می تواند مقدمه ای برای ایجاد تماس تصویری از طریق تلگرام باشد، هرچند که تماس صوتی آن در ایران همچنان مسدود است.

 

مرتبط: تماس صوتی تلگرام

 

‎1. پیام‌های ویدئویی و تلسکوپ. همانطور که گفتم یکی از مهمترین امکانات جدید تلگرام 4 در گوشیها ارسال پیام ویدیویی است. برای این کار کافی است بعد از به روز کردن نسخه تلگرام خود، یک بار روی آیکون میکروفون بزنید تا وارد حالت دوربین شوید، سپس با نگهداشتن آیکون جدید، ویدئو های خوش استیل ضبط کنید.

چنانچه انگشتتان را به بالا صفحه بکشید، به حالت بدون دست وارد شده و با دستورات صوتی هم می توانید کار خود را به انجام برسانید. این امکان در فرستادن پیغام های صوتی هم کاربرد دارد.

Telesco.pe، جایی است که هر کسی می‌تواند پیام های ویدیویی کانال‌های عمومی را بدون نیاز به حساب تلگرام ببیند، چیزی شبیه به تب سرچ در اینستاگرام.

2. امکان پرداخت در ربات ها

از این پس در ربات ها یا همان بت ها امکان پرداخت پول از طریق PayPal مهیا شده است.

3. پلتفرم نمایش درجا (Instant View)

همچون گذشته بازدن روی گزینه Instant View در پای مطالب می توانید وب سایت را به صورت درجا و فوری ببینید. در نسخه جدید هرکسی می‌تواند با استفاده از ابزار جدید ویرایشِ نمایش درجا، پیش نمایش مطلب تولید کند.

گروه تلگرام در حال راه اندازی یک مسابقه 200,000 دلاری است تا به کمک نتایج آن بتواند این امکان را تقریبا برای تمام اینترنت فعال کند.

پیام ویدیویی در تلگرام، اِلـبان

نمایش درجا، البان

اما امکانات دیگری هم به این نسخه اضافه شده است. قابلیت انتخاب پوسته به نمایش سریع صفحات افزوده شد: می توانید مقالات را با نمای تاریک، خاکستری، و یا قهوه‌ای سوخته بخوانید، اندازه و نوع فونت را تغییر دهید، با پشتیبانی از حالت خودکار شبانه به صورت خودکار و با توجه به تنظیماتی که تعیین می کنید به حالت شبانه بروید. هنگام بازدید از یک صفحه در حالت نمایش سریع می توانید پاراگراف مورد نظر خود را با لمس و نگهداشتن کپی کرده و با دوستان خود در کمترین زمان به اشتراک بگذارید.

و اما امکانات افزوده شده در ورژن 1.1.2 در حالت رایانه ای:

امکان تماس صوتی از این پس روی سیستم های رایانه ای (دسکتاپ) نیز مهیا شد. می توانید با زدن روی عکس صورتک، ستون مربوط به آن را به صورت دائمی کنار صفحه داشته باشید، البته در حالتی که پنجره تلگرام بزرگ باشد و همینطور نمایشگر شما. همچنین ادمین ها می توانند پیغام سایر اعضای گروه را پاک کنند. اگر باز هم به کمک دیگری برای رفع مشکل تلگرام موبایل خود داشتید به راحتی از طریق لینکی که پیوست شده است می توانید پیگیری کنید و یا در پایین همین پست سوال خود را بپرسید تا کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل البان در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ شما را بدهند. 

 

6 دیدگاه

  • فراموش نکنید، همانطور که درمتن هم به آن اشاره کردم، تلگرام خود را باید به روز کنید، ضمنا شخص دریافت کننده پیغام تصویری هم باید تلگرامش به روز باشد تا بتواند پیغام شما را ببیند!

  • سلام خسته نباشید
    من تلگرامم رو اپدیت کردم.4.8.8 فک کنم ورژنش.با این حال پیام ویدیویی ضبط نمیکنه.وقتی روی علامت ضبط پیام انگشتمو نگه میدارم ویدیو رو نشون میده اما ثانیه شمار نیس کنارش و ضبط نمیکنه

    • سلام
      ممنون
      سه نکته را دقت کنید.
      اول اینکه حتما از نسخه رسمی و اصلی تلگرام استفاده کرده باشید.
      دوم اینکه آیا اجازه دسترسی به دوربین را به تلگرام خود داده اید؟
      سوم اینکه ببینید که آیا حافظه خالی دارید در گوشی، حافظه پنهان یا همان کش گوشی را پاک کنید

      اگر با این سه نکته مشکلتان حل نشد، به سایت http://www.digidoki.com بروید، یک درخواست ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید تا به صورت رایگان به شما مشاوره تلفنی بدهند

دیدگاهتان را بنویسید