گوشی نوستالژیک سامسونگ در راه است

samsung-flip-phone-DigiDoki
نوشته شده توسط البان

بعد از آنکه نوکیا با احیا 3310 بازار و دنیا را متوجه خود ساخت و بازگشتش به اندروید را با آن شروع کرد، حالا نوبت به گوشی نوستالژیک سامسونگ رسیده تا این شرکت بتواند توجه مشتریان خاطره باز را به خودش جلب نماید.

مطلب مرتبط: تعمیرات موبایل سامسونگ

در گزارش اخیر شرکت سامسونگ قرار است این شرکت گوشی تاشوی قدیمی اش را با امکانات به روز شده، بازتولید کند و امید دارد این گوشی سهم بزرگی از بازار را از آن خود کند. این مدل در کنفرانس سال 2017 با قابلیت شارژ شدن بی سیم معرفی شد.

اما در مورد دیگر امکانات شرکت سامسونگ گفته که این گوشی با صفحه نمایش 4.2اینچی OLED با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 430. دوربین اصلی این گوشی 12 مگاپیکسل و دوربین دوم آن 5 مگاپیکسل است. طبق گزارش شرکت این گوشی نوستالژیک سامسونگ همچون گوشی های اخیر این شرکت از خاصیت ضد آب بودن هم بهره می برد.

این گوشی از امکانات مختص سامسونگ، سامسونگ پی و سیستم امنیتی سامسونگ ناکس هم بهره خواهد برد.

هنوز اطلاعی از زمان انتشار و همینطور قیمت این گوشی نوستالژیک سامسونگ در دست نیست. اما یک اپراتور گفته که احتمالا این گوشی از گوشی های تاشوی همتایش گرانتر باشد و احتمال دارد که این گوشی به عنوان مدل خاص به بازار عرضه شود.

سامسونگ فولدر، اِلـبان

سامسونگ فولدر، اِلـبان

سامسونگ اخیرا در زمینه گوشی های تاشو در حال انجام اقداماتی است و در سال 2015 گلکسی فولدر را ارائه کرد. گلکسی فولدر 2 هم پارسال معرفی شد و انتظار می رود در اوایل امسال به بازار عرضه شود.

آیا هوشمند و نوستالژیک بودن گوشی در کنار هم برای شما جالب است؟

دیدگاهتان را بنویسید