استوری اینستاگرام در یک سالگی از استاد خود پیشی می گیرد!

استوری اینستاگرام
نوشته شده توسط البان

تقریبا یک سال پیش بود که اینستاگرام به تقلید از انسپ چت امکان استوری را راه اندازی کرد. اینستاگرام کلا خیلی از قابلیت های انسپ چت را تقلید کرده است. و حالا با گذشت تقریبا یک سال از این تقلید، استوری اینستاگرام از اسنپ چت پیشی گرفته است! شرکت اینستاگرام در این راستا آمار جالبی را منتشر کرده است. نزدیک به 50 درصد از بیزینس ها در یک ماه اخیر یک استوری تهیه کردند و در حال حاضر کاربران زمان بیشتری را در اینستاگرام نسبت به اسنپ چت صرف می کنند. اگر چه اسنپ چت اول بوده اما اینستاگرام دارد بهتر عمل می کند.

 

مرتبط: ساخت استوری با عکس و فیلم های گالری گوشی در اینستاگرام

 

طبق آما، کاربران زیر 25 سال اینستاگرام روزانه بیشتر از 32 دقیقه در این اپ سیر می کنند. این آمار برای افراد بالای 25 سال روزانه 24 دقیقه است. روزانه 250ملیون نفر از استوری اینستاگرام استفاده می کنند در حالیکه در اسنپ چت این آمار به 166ملیون نفر می رسد. علاوه بر اینها، رشد کاربری انپ چت با کاهش و با عدد 5درصدی مواجه شده است و پس از انتشار آمار اینستاگرام حتی سهام این شرکت نیز با افت مواجه شده است.

استوری اینستاگرام

از تقلیدهای اسنپ چتی اینستاگرام می توان به شخصی سازی استیکرها و قرار دادن آنها در متون، فیلم و عکس نام برد. این ویژگی که توسط اسنپ چت معرفی شد توسط اینستاگرام خیلی بهتر پرداخته و اجرایی شد. همین تقلیدهای خوب اینستاگرام بود که باعث شد که تعداد کاربران استوری اینستاگرام روز به روز زیاد شده و حتی از اسنپ چت در امروز بالاتر بزند و این رقیب استاد کنار گذاشته شود. 

مطلب مرتبط: مشکلات رایج در اینستاگرام موبایل و راهکارهای آن

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید