استیکر ساز ی که عکس شما را کارتونی کرده و انواع استیکر را می سازد

استیکر ساز دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

با استفاده از گوشی های موبایل فضای مجازی و واقعی به شدت به هم آمیخته به گونه ای که زندگی با موبایل یکی از بدیهیات همگی ما شده است. یکی از ابزارهایی که به این در هم آمیختگی کمک کرده و برای انتقال احساس و جملات به کار می روند، استیکرها هستند. در این پست می خواهیم یک استیکر ساز را به شما معرفی کنیم که سلفی شما را تحلیل کرده، یک عکس کارتونی بامزه می سازد و شما می توانید انواع حالات استیکر را با آن ساخته و به اشتراک بگذارید.

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن


مرتبط: تبدیل سلفی به ایموجی در گوگل


نام این اپل آینه یا mirror هست که هم نسخه اندروید دارد و هم نسخه iOS. با داشتن این اپ و گرفتن عکس سلفی می توانید استیکر های زیادی بسازی. البته لازم نیست که حتما همان موقع از خود عکس بگیرید و می توانید از عکس های گرفته شده از قبل نیز استفاده کنید.

Mirror-Emoji2

عکس شما در برنامه تحلیل شده و یک خروجی کارتونی شده به شما نشان می دهد. شما به دلخواه خودتان می توانید آن را عوض کنید، رنگ و حالت مو، داشتن عینک، ریش و سیبیل و … خلاصه آنچه که می خواهید را می سازید و بعد اپ انواع و اقسام استیکر را برایتان می سازد.

البته توجه به این نکته مهم است که این اپ استیکر ساز استیکرها را به صورت عکس می سازد و شما درواقع عکس ها را به اشتراک می گذارید.

نکته جالب دیگر این است که اگر اول عکس خودتان را بسازید، بعد از شخص دیگری عکس بگیرید و وارد اپ کنید، این اپ استیکر ساز ، استیکرهای دو نفره می سازد. استیکرهایی جالب، بامزه و متنوع. توصیه داریم این اپ را دانلود و نصب نمایید و با آن تفریح کنید.

mirror-emoji5

همیشه البان این نکته را گفته و باز هم می گوید. هر چقدر هم که از استیکر و اسمایلی و … استفاده کنید، هیچ یک از این شیوه ها حاوی احساسات نخواهند بود و کلا نوشتار با خود لحن و حالت ندارد و می تواند موجب ایجاد سوتفاهماتی شود که اصلا خوب نیست. مکالمه تلفنی از چت خیلی مناسب تر است و مناسب تر از همه ملاقات های حضوری است! دیدار دوستان و آشنایان خود را مجازی نکنید.

لینک‌های دانلود نرم افزار استیکر ساز:

download googleplay DigiDoki download appstore

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید