برخورد توئیتر با سیاستمداران ناقض قوانین توئیتری

برخورد توئیتر با سیاستمداران ، دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

برخورد توئیتر با سیاستمداران در وهله اول ممکن است بیشتر شبیه به جنگ به نظر برسد اما این گونه نیست و تنها برخوردی که توئیتر می خواهد بکند این است که توئیت های غیر مجاز از نظر خودش را مشخص کند!

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن

توئیت های غیر مجاز کدام ها هستند

توئیتر توئیت هایی که شامل محتوایی بی ادبانه، خشن، تهدیدهای خشونت آمیز، آزار و اذیت هدفمند و رفتارهای نفرت انگیز باشد حذف می کند. موارد بسیار زیاد دیگری هم در قوانین توئیتر وجود دارند که خیلی موضوع این پست نیستند.

برخورد توئیتر با سیاستمداران چگونه است؟

در رابطه با بخشی از سیاست های توئیتی توئیتر گفتیم. اینکه اگر پستی از نظر توئیتر در هریک از این دسته ها بگنجد، آن را حذف می کند. اما در مورد افراد خاص، سیاستمداران، افراد چهره و … این کار را تا الان نمی کرده و دلیلش را استقبال عمومی از این پست ها عنوان کرده و به عنوان احترام به علاقه مندی کاربران و مخاطبانش از برخورد با این گونه پست ها اجتناب می کرده است.

 برخورد توئیتر با سیاستمداران ، اِلـبان

حالا همچنان این موضوع علاقه مندی کاربران را در نظر می گیرد، و در ابتدا به جای نمایش توئیت پیغامی می گذارد که این توئیت برخلاف قوانین توئیتر هست و تنها به دلیل علاقه و پیگیری کاربران آن را حذف نمی کند تا کاربر بداند که چه توئیتی را می خواند. اگر کاربر بخواهد، روی لینک مربوطه زده و توئیت را می تواند ببیند.

توئیتر اعلام کرده که سعی دارد این الگوریتم او تنها شامل حال افراد مشهور و با فالوورهای زیاد باشد و به صورت همگانی نخواهد بود.

برخورد توئیتر با سیاستمداران ، اِلـبان

جالب است بدانید توئیتر این کار را به دلیل حضور آقای ترامپ و توئیت های بی مثالش آغاز کرده است! چرا که ترامپ نیز به تازگی اعلام کرده بود که توئیتر اجازه نمی دهد مردم تمام توئیت های او را بخوانند و به صورت دلخواه برخی از آنها را حذف یا کوتاه می کند!

توئیت های سیاسی در توییتر

توئیتر یکی از فضاهایی شده که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و مخصوصا بعد از توئیت بازی های ترامپ و بعضا کارهای عجیب او در توئیتر بیشتر هم مورد توجه قرار گرفته است. خیلی از وقت ها سیاستمداران برای اعلام عمومی موضوعی یا موضع گیری و … از توئیتر استفاده می کنند و این فضا یک رسمیت خاصی نیز پیدا کرده است. هر چند در ایران برای کاربران معمولی مسدود است اما سیاستمداران ایرانی هم در آن فعال بوده و بعضا شاهد مناظره های توئیتری هم هستیم!

به هر حال شبکه های مجازی زندگی با موبایل را جزء لاینفکی از زندگی ساخته اند که هر روز نیز این پیچیدگی بیشتر خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید