تلگرام 5.4 به روز رسانی جدید تلگرام، همراه با مدیریت مصرف اینترنت

تلگرام 5.4 دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

تلگرام در راستای ارتقا و ایجاد فضای کاربری بهتر، باز هم یک به روز رسانی دیگر ارائه کرد و حالا اگر تلگرام گوشی خود را به روز کنید به تلگرام 5.4 خواهید رفت که در ادامه ویژگی های جدید آن را برایتان شرح خواهیم داد.

پخش خودکار فایل ویدیو در تلگرام 5.4

در نسخه جدید، وقتی به یک فایل ویدیویی برسید، آن ویدیو به صورت خودکار و بدون صدا پخش خواهد شد. اگر خواستید، می توانید با فشردن دکمه های ولوم گوشی، صدای آن را هم باز کنید و از حالت بی صدا در بیاورید. اما همانطور که می دانید، این پخش خودکار صدا، همراه با مصرف اینترنت خواهد بود که در ادامه نحوه مدیریت مصرف را هم خواهیم گفت.

البته این گزینه قبلا برای فایل های گیف وجود داشت. شما می توانید به راحتی این موارد را از طریق تنظیمات غیرفعال کنید.

تنظیمات جدید برای دانلود خودکار در تلگرام

برای کاهش مصرف اینترنت، مراقبت از پر شدن حافظه گوشی و همچنین مدیریت دانلود موردی فایل ها با توجه به ترفند های گوناگون برای اتصال به تلگرام و کاهش سرعت آن، به شدت توصیه می شود که بخش تنظیمات دانلود را جدی بگیرید. این تنظیمات در تلگرام 5.4 ریز تر شده و شما می توانید برای حالت استفاده از اینترنت خط و وای فای جداگانه تصمیم بگیرید. کلا خاموشش کنید، یا از تنظیمات پیشفرض کم متوسط بالا استفاده کنید و یا با صبر و حوصله تعیین کنید که چه نوع فایل هایی با حداکثر چه حجمی به صورت خودکار دانلود شوند.

تلگرام 5.4 الـبان

توصیه اِلـبان بر این است که کلا دانلود خودکار را غیرفعال کنید و هر فایلی را که مشتاق دیدنش بودید، جداگانه دانلود کنید. کافیه روی فلش کوچک روی آن بزنید.

پشتیبانی از چند شماره برای کاربران موبایل آیفون در تلگرام 

قبلا تنها کاربران اندروید قادر به استفاده از چند شماره برای تلگرامشان بودند، اما حالا در تلگرام 5.4 این ویژگی برای کاربران آیفون هم مهیا شده. کافی است در تنظیمات، روی اسم خودتان بزنید و بعد گزینه Add Account را انتخاب کنید. تا سه شماره می توانید روی تلگرامتان داشته باشید و به راحتی و بدون لاگ اوت کردن بین آنها حرکت کنید.

با چند اکانت، نوتیفیکیشن های همگی را دریافت خواهید کرد. با نگه داشتن انگشتتان روی هر کاربریتان هم می توانید یک نگاه سریع به چتهایش داشته باشید.

جایگزین های خروج در تلگرام

در این نسخه اگر بخواهید به اصطلاح log out کنید، تلگرام به شما گزینه های دیگری هم نشان می دهد تا شاید دیگر نیازی به لاگ اوت کردن نداشته باشید.

تلگرام 5.4 الـبان

در هر صورت امیدواریم که این مقاله راهنمای مفیدی ارائه کرده باشد اما اگر باز هم سوالی در این خصوص دارید می توانید در گام اول مقاله مشکلات و قابلیت های تلگرام موبایل را مشاهده کنید و اگر باز هم پاسخ سوالتان را نیافتید در پایین همان پست سول خود را بپرسید تا کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل البان سوال شما را پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید