دانلود رایگان نرم افزار itools ایتولز برای مدیریت گوشی های آیفون

دانلود رایگان نرم افزار itools گوشی آیفون (ایتولز) برای مدیریت گوشی های ایفون

دانلود رایگان نرم افزار itools

دانلود رایگان نرم افزار itools

قبلا برای مدیریت ایفون های خود از برنامه  iTunes که در سایت دیجی دُکی معرفی کرده بودیم استفاده میکردیم اما امروز برنامه جدیدی با عنوان اپلیکیشن iTools گوشی آیفون را به شما عزیزان معرفی و در ادامه مطلب لینک دانلود برنامه را قرار میدهیم. اگر در اتصال گوشی موبایل آیفون خود به لپ تاپ به مشکل برخورده اید می توانید از طریق صفحه ثبت درخواست تعمیرات موبایل آیفون به رایگان از مشاوره های تنکسین های متخصص این حوزه بهره مند شوید.

همانند برنامه ایتونز در iTools هم میتوانیم نسیت به انتقال موزیک ها و ویدئوها و همچنین اپلیکیشن ها اقدام کنیم. در  iTools این شیوه انتقال بسیار ساده تر از ایتونز میباشد و هیچ نیازی به انجام دادن کار خاصی نداریم. پس با ما همراه باشید.

برای دانلود رایگان نرم افزار iTools کلیک کنید.

 

مقدمه

همانطور که در بخش‌های قبلی خواندید، استفاده از iTunes به عنوان نرم‌افزار اصلی برای اجرای کارهایی که می‌خواهید با کامپیوتر برای گوشی ایفون تان انجام دهید، کمی مشکل بوده و با محدودیت‌هایی نیز همراه است.

برای مثال، iTunes  همیشه اجازه انتقال برنامه ها ، موزیک‌ها و ویدئو ها را از طریق یک کامپیوتر می‌دهد و در صورتی که بخواهید از کامپیوتر فرد دیگری فایلی به درون ایفون یا ایپد انتقال دهید، تمام چیزهای قبلی پاک می‌شود!

همانطور که گفتیم این موضوع همچون بلوتوث ایفون برای جلوگیری از  نقض کپی‌رایت است. همچنین برای انتقال فایل‌ها نیز باید مراحل بیشتری طی کنید که گاهی می‌تواند برای کاربران معمولی، دردسر ساز و بغرنج باشد و باعث سردرگمی آن‌ها گردد.

خوشبختانه، روش های بسیاری وجود دارد که می‌تواند جایگزین ایتونز گردد و همه چیز را به راحتی و بدون محدودیت در اختیار کاربران قرار دهد.

با ما در اولین قدم و معرفی نرم‌افزار iTools که به عنوان جایگزین ایتونز می‌تواند معرفی شده است و به ساده‌ترین شکل شما را در استفاده و مدیریت کامل ایفونتان میتواند یاری کند، همراه باشید.

نرم افزار iTools برای گوشی های آیفون

نرم‌افزار iTools  گوشی آیفون تقریباً تمامی نیازهای کاربران از جمله  گرفتن فایل Backup، انتقال فایل‌های صوتی و تصویری و …  را پوشش داده و حتی با کمک آن می‌توانید از ایفون به عنوان یک فلش برای جابجایی فایل‌ها استفاده کنید.

شما می‌توانید این نرم‌افزار را از اینجا  و به صورت رایگان دانلود کنید. همچنین توجه داشته باشید برای استفاده از این نرم‌افزار، نصب و راه اندازی نرم‌افزار itunes ضروری است و قبل از اجرای این نرم‌افزار باید، ایتونز را بر روی دستگاه خود نصب کرده باشید.

نصب اپلیکیشن در نرم افزار iTools:

نصب برنامه به کمک نرم افزار iTools بسی اسان‌تر از iTunes است.

  • تنها کافیست مطابق تصویر وارد بخش اپلیکیشن ها شده
  • حالا گزینه Install یا (نصب) را از بالا انتخاب کرده و فایل‌های iPA را که برای iPhone یا iPad دانلود کرده‌اید، را انتخاب کنید
  • هم اکنون برنامه های شما به سرعت برای نصب آماده خواهند شد.
  • همچنین می‌توانید چندین فایل‌ را به صورت همزمان انتخاب سپس به صورت پشت سر هم در دستگاه نصب کنید.
نرم افزار ایتولز

نرم افزار ایتولز

حذف اپلیکیشن‌ در نرم افزار iTools:

برای حذف برنامه ها تنها کافیست تا در نرم افزار iTools بر روی گزینه Uninstall که در کنار نام برنامه قرار دارد کلیک کنید تا اپلیکیشن از روی iPhone یا iPad شما حذف شود.

حذف برنامه ها در iPhone

حذف برنامه ها در iPhone

نحوه انتقال اپلیکیشن‌ها از گوشی ایفون یا ایپد به کامپیوتر شخصی:

شما به کمک برنامه iTools  قادر خواهید بود تا برنامه های خود را به صورت دسته جمعی از گوشی ایفون یا ایپد خود به کامپیوتر منتقل کرده و یا از آن‌ها پشتیبان بگیرید.

در صورت استفاده از گزینه Backup Program and document، در بخش Action  شما می‌توانید علاوه بر خود فایل برنامه ، تمامی محتوای اضافه شده به آن از جمله خرید‌های درون برنامه‌ای یا عکس‌ها و فیلم‌های ذخیره شده در اپلیکیشن را نیز در فایل iPA آن‌ها ذخیره نمایید.

به علاوه این اپلیکیشن‌ها را می‌توانید در دستگاه‌های دیگر نیز نصب کنید. (این قابلیت‌ها برای اپ های اورجینال که کرک نشده باشند، میسر نیست.)

طریقه بک آپ گرفتن دربرنامه iTools

طریقه بک آپ گرفتن دربرنامه iTools

 

آپدیت (Update) اپلیکیشن ها در برنامه iTools :

یکی دیگر از قابلیت‌های جالب و کاربردی نرم افزار آیتولز، امکان به اپدیت مستقیم برنامه هاست . همچنین می‌توانید اپ های اورجینال خود را با کمک این نرم‌افزار به نسخه اصلی بروزرسانی نمایید.

برای اپدیت اپ ها کافیست تا از منوی سمت چپ وارد بخش اپلیکیشن ها شوید و در انجا از تب بالای صفحه، گزینه Update را انتخاب تا برنامه هایی که برای آن‌ها به update موجود است را مشاهده کنید. سپس بر روی دکمه Update کلیک کرده تا فرآیند به روزرسانی انجام شود.

طریقه اپدیت برنامه ها در برنامه آیتولز

طریقه اپدیت برنامه ها در برنامه آیتولز

دسترسی به محتویات و پوشه‌های برنامه ها در برنامه آیتولز

با کمک برنامه  iTools می‌توانید محتویات و پوشه‌های هر برنامه ای را نیز رویت نمایید. برای دیدن پوشه‌های هر اپ کافیست تا گزینه Browse در کنار نام برنامه را زده تا فایل‌های آن را مشاهده کنید.

به علاوه می‌توانید فایل‌های مورد‌نظر خود را از آنجا انتقال داده یا فایلی را به پوشه‌های اپلیکیشن اضافه کنید. البته انتقال فایل به برنامه file Manager محدود می‌شود و در حالت معمول تنها امکان نمایش فایل‌ها وجود دارد.

این قابلیت خصوصاً برای انتقال فیلم و عکس به اپ های پخش فیلم که دسترسی به محتویات ویدیویی شما را ندارند کاربرد فذاوان دارد.

در حال حاضر مهمترین نکته در رابطه با پوشه‌ها آن است که غالب محتویات مهم و کاربردی اپ ها همچون ویدئو ها ، عکس‌ها و … در پوشه Documents، جای دارند.

دسترسی به محتویات و پوشه‌های برنامه ها در برنامه آیتولز

دسترسی به محتویات و پوشه‌های برنامه ها در برنامه آیتولز

 

البته نکته مهم در رابطه با این موضوع آن است که هر چند مشاهده محتویات اپ ها در دستگاه‌های جیلبریک شده یا جیلبریک نشده امکان پذیر است، ولی انتقال یا کپی‌کردن فایل‌ها تنها مختص دستگاه‌هایی است که جیلبریک شده باشند.

انتقال فایل ها در برنامه ایتولز

انتقال فایل ها در برنامه ایتولز

 

مطلب مرتبط: اپل کارت چیست و با آن چه کارها می توان کرد؟

انتخاب گروهی اپلیکیشن ها در برنامه آیتولز :

یکی از قابلیت‌های خوب نرم افزار Itools گوشی آیفون امکان انتخاب گروهی اپ ها و سایر موارد و اعمال تغییرات مختلف به صورت گروهی بر روی انهاست . فی الواقع شما قادر خواهید بود تا اپ ها را به صورت یکجا ، نصب، به صورت یکجا حذف یا به صورت یکجا از آن‌ها بک آپ تهیه نمایید.

همچنین امکان به آپدیت گروهی برنامه ها نیز وجود دارد. برای انتخاب گروهی باید تیک کنار آیکون هر اپلیکیشن را بزنید تا انتخاب شود.

 

مشاهده و انتقال تصاویر از طریق برنامه آیتولز :

برای دیدن تصاویر موجود در گوشی ایفون خود و انتقال آن‌ها نیز تنها کافیست تا وارد بخش Pictures‌ شده و سپس با انتخاب گزینه‌های مربوط به البوم‌ها که در بالای صفحه قرار دارند، می‌توانید البوم‌های مختلف را رویت کنید. برنامه ایتولز به صورت پیش فرض البوم Camera Roll را به نشان میدهد.

همچنین برای ساختن Album جدید کافی است تا وارد تب Photos‌ شده و بر روی گزینه New Album کلیک کنید.

 

برای انتقال عکس‌ها از کامپیوتر باید گزینه import  را کلیک نموده و سپس در پنجره‌ای که برایتان باز خواهد گشت، عکس‌های خود را انتخاب کنید.

برای انتقال عکس‌ها از آیفون یا آیپد به کامپیوتر نیز باید گزینه Export را کلیک کرده و سپس محلی که قصد ذخیره تصاویر در آن‌ها را دارید انتخاب کنید. همچنین در کنار هر عکس، یک مربع برای تیک زدن و انتخاب گروهی به همراه گزینه‌هایی برای به اشتراک‌گذاری در فیس‌بوک و توییتر، وجود دارد. به علاوه، امکانات دیگری همچون پخش اسلایدشو، انتخاب همه تصاویر و یا حذف آن‌ها نیز وجود دارد.

در این بخش نحوه نصب و انتقال اپلیکیشن‌ها و تصاویر را آموختیم. در بخش بعدی از این آموزش، قصد داریم تا شما را با دیگر بخش‌های این نرم افزار از جمله نحوه انتقال موزیک، گرفتن فایل پشتیبان (Backup) از دستگاه، انتقال مخاطبین و کتاب‌ها آشنا کنیم. در آخر هم, اگر انتقاد یا پیشنهادی در رابطه با مقاله آموزشی پیش روی دارید, ما مشتاقانه به دنبال شنیدن پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستیم.

مشاهده و انتقال تصاویر از طریق برنامه iTools:

مشاهده و انتقال تصاویر از طریق برنامه iTools

امیدواریم از این اموزش لذت برده باشید.

برای دانلود رایگان نرم افزار iTools کلیک کنید.

منبع : zoomit

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید