دیگر در مترو تهران گم نخواهید شد

نوشته شده توسط البان

در این پست نرم افزاری کاربردی برای استفاده به صورت آفلاین در مترو تهران به شما معرفی خواهم کرد. نرم افزار مترو تهران!

مرتبط: مسیریابی آفلاین

مترو تهران ، البان

در این نرم افزار امکانات بسیار زیادی وجود دارد که در منوی آن قابل رویت است. فهرست ایستگاه ها، مسیریابی، ایستگاه ها در نقشه و نقشه مترو از قابلیتهایی است که این نرم افزار به صورت رایگان و آفلاین در اختیار مسافران مترو قرار می دهد.

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن

IMG_1173

از جمله کاربردهای آن می توان به نمایش امکانات هر ایستگاه گفت. امکاناتی از قبیل داشتن پارکینگ، سرویس بهداشتی، نمازخانه، خود پرداز انواع بانکها، خطوط اتوبوس و تاکسی موجود در بیرون از ایستگاه، مراکز مهم اطراف ایستگاه، ساعت های ورود قطار به ایستگاه و انواع مغازه های موجود در ایستگاه برای هر ایستگاه قابل رویت است.

IMG_1174

و همچنین ساعات ورود و خروج قطار به ایستکاه در شرایط عادی و بدون اتفاق را بیان می کند

IMG_1175

یکی دیگر از کاربردهای خوب آن امکان مسیریابی است. اینکه از ایستگاهی به ایستگاهی دیگر چگونه بروید و مدت زمان تقریبی سفرتان چقدر خواهد شد و چنانچه مکان خاصی می خواهید بروید کدام ایستگاه باید پیاده شوید. در صورت داشتن تغییر خط، مدت زمان 8 دقیقه به عنوان زمان مورد نیاز به تعویض خط در نظر گرفته می شود که در شرایط معمولی بیشترین مدت زمان برای انجام این کار می باشد.

IMG_1176

این گروه ایرانی نرم افزارهای کاربردی دیگری نیز دارند که به مرور زمان به شما معرفی خواهم کرد

appstore googleplay

 

1 دیدگاه

  • تشکر از وبلاگ خوبتون. برنامه خیلی کاربردی را معرفی کردید. امیداروام دیجی دکی ، مقالات خوبی هم در با عنوان تعیمرات موبایل ارایه دهد. به نظر میرسه بشه بخشی از تعمیرات موبایل را خود نیز در خانه انجام داد. درسته؟

دیدگاهتان را بنویسید