بهترین راهکار برای رفع خطای همپوشانی

screen-overlay-detected-DigiDoki
نوشته شده توسط البان

چندی پیش مطلبی درمورد رفع خطای همپوشانی یا screen overlay گفته شد. درمورد علت بوجود آمدنش و همچنین روش از بین بردنش. اما با این وجود گویا این مشکل همچنان مشکلات زیادی را برای مردم عزیزمان به همراه داشته و روزی حداقل ده مورد ثبت درخواست برای مشاوره تلفنی رایگان در سامانه الـبان ثبت می شود و کارشناسان ما عزیزان را راهنمایی می کنند.

مرتبط: دلیل و نحوه از بین بردن خطای همپوشانی

در این پست یک نرم افزاری به شما معرفی خواهم کرد که طبق تجربه تمامی کارشناسان اِلـبان می تواند مشکل رفع خطای همپوشانی شما را در صورتی که راهکارهای پست مربوطه حل نکرد، حل بکند.

نام این نرم افزار Clean Master هست. کار این نرم افزار بستن یا به اصطلاح کیل کردن تمام نرم افزارهایی است که در پس زمینه مشغول فعالیت هستند. با کیل کردن نرم افزارهای فعال در پس زمینه در واقع به نوعی می توانید از خطای همپوشانی رهایی بیابید و نرم افزار جدید خود را نصب و استفاده نمایید.

مطلب مرتبط: مشکلات نرم افزاری در گوشی های موبایل

این نرم افزار همچون نرم افزارهای دیگر نصب می شود، و لینک آن نیز در انتهای همین پست در اختیارتان گذاشته خواهد شد. اما برای آنکه این نرم افزار به درستی کار کند، باید دسترسیهایی در اختیار آن گذاشت. در ادامه نحوه دادن این دسترسیها را به شما آموزش خواهم داد.

پس از نصب نرم افزار، ممکن است از شما برای دسترسیها سوال کند، اما چنانچه در آن زمان به آن دسترسیهای لازمه را ندادید مشکلی نخواهد بود و کافیست روند زیر را پیش ببرید:

دسترسی کلی

طبق شکل زیر، به بخش تنظیمات رفته و در بخش Accessibility گزینه CleanMaster را انتخاب و آن را فعال نمایید

CleanMaster-Accessibility-DigiDoki

دسترسی کلین مستر، اِلـبان

دسترسی usage

این دسترسی به نرم افزار این امکان را می دهد تا هنگام قفل بودن گوشی نیز فعال باشد. همانند شکل به بخش تنظیمات رفته، بعد گزینه Lock screen & security را انتخاب نموده و در صفحه جدید گزینه Apps with usage access را انتخاب نمایید. حال در منوی جدید گزینه CleanMaster را انتخاب و آن را فعال نمایید.

CleanMaster-UsageAccess-DigiDoki

Usage Access, Elbaan

دسترسی برای ارسال پیغام (notification access)

این دسترسی هم به ترتیب زیر از بخش Sound & Notification در تنظیمات قابل دسترسی است. در این بخش گزینه Notification access را بزنید و گزینه CleanMaster را انتخاب و آن را فعال نمایید.

CleanMaster-NotificationAccess-DigiDoki

Notification Access, Elbaan

بعد از آنکه این دسترسی ها را به این نرم افزار دادید، می توانید آن را اجرا نمایید و از قابلیت های گوناگون آن استفاده نمایید. این نرم افزار در دو نسخه لیت و پرو عرضه شده که ما نسخه کامل آن را به شما توصیه می کنیم، که خوشبختانه هردو رایگان می باشند.

CleanMaster-DigiDoki

CleanMaster, Elbaan

 

مرتبط: روش تضمینی و قطعی در جهت حل مشکل همپوشانی

 

اما اگر باز هم این دو پست (پست از بین بردن خطای همپوشانی با تنظیمات و این نرم افزار) نتوانستند شما را در رفع خطای همپوشانی یاری کنند، اصلا نگران نباشید. کافیست در اِلـبان یک درخواست ثبت نمایید و منتظر باشید تا کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره با شما تماس بگیرند.

ضمنا می توانید در اینستاگرام البان را فالو کنید و در دایرکت سوال خود را بپرسید. کارشناسان در اسرع وقت حتی در خارج از تایم اداری نیز با شما ارتباط گرفته و پاسخ شما را خواهند داد.

پیج البان در اینستاگرام: elbaancom

لینک دانلود:

download googleplay DigiDoki aptoide download DigiDoki

آیا مشکل خاص دیگری هست که در گوشیتان شما را آزار دهد؟

43 دیدگاه

  • اقا دمتون گرم. مشکل ما که حل شد. این مشکل همپوشانی خیلی برای من دردسر شده بود. حالا جدا اگر درخواست بدیم زنگ میزنید؟

    • خواهش میکنم. بله، درخواست از شما و تماس از ما، در این تماس هیچ هزینه ای هم به عهده شما نخواهد بود. کاملا رایگانه! 🙂

  • دم دیجی دکی کرم با این بلاگ بسیار عالی و بروزتون. راستی من زنگ زدم اما به من گفتن که حتما باید اول درخواست ثبت کنم، چرا شما تاکیید دارید که حتما درخواست درسیستم ثبت بشه؟

    • خواهش میکنم
      وقتی درخواست را در سیستم ثبت و ایمیلتان را وارد می کنید، اولا پیگیری درخواست شما در روند مناسبتری قرار میگیرد، چنانچه نیاز به تعمیر داشته باشید، تعمیرتان با ضمانت یک ماهه دیجی دکی همراه خواهد بود و شما همواره با استفاده از لینکی که در ایملی اول به شما ارسال می شود می توانید روند درخواستتان را پیگیری کنید!

    • عجیبه که با وجود انجام تمام کارها همچنان مشکل دارید! برای گرفتن راهنمایی بیشتر، در سایت ما درخواستی ثبت نمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند و ان شاا… مشکلتان را حل نمایند

    • بله، واقعا این کار را می کنیم. اما طبق قوانین هرگز هیچ دیجی تکی (تعمیرکار دیجی دکی) حق وارد شدن به فضای خصوصی اشخاص (چه حریم شخصی داخل موبایل و چه محل سکونت) ندارد.

    • سلام،
      در برخی از ساعات به دلیل حجم بالای تماس ها و همچنین کارهای تعمیراتی، کارشناسان توانایی پاسخگویی را ندارند. اما همانطور که شما دوست عزیز درخواستی را ثبت نمودید، بعد از ثبت درخواست، کارشناسان در اولین فرصت با شما تماس گرفته اند و با توجه به گزارش کارشناس مربوط به شما، مشکل شما به خوبی حل شده است.

  • باعرض سلام خدمت شما عزیزان و سروران گرامی. ضمن تشکر وخسته نباشید:من بخاطر کمک شما تونستم مشکل همپوشانی صفحه راحل کنم ولی متاسفانه دوباره به همان مشکل برخوردکردم.ممنون میشم منو راهنمایی کنید.باتشکر از زحمات ارزشمند شما marjan

    • سلام
      خوشحالیم که مطالب این بلاگ شما را در امر حل مشکلتان راهنمایی و هدایت کرده
      برای بهره گیری از مشاوره و راهنمایی، کافیه که یک درخواست ثبت کنید و در بخش مشکلات، مشکلات نرم افزاری را انتخاب نمایید تا کارشناسان دیجی دکی در اسرع وقت با شما تماس بگیرند
      http://www.digidoki.com/#!/submit

  • باسلام وخسته نباشید خدمت شما بزرگوار. ضمن تشکر وقدردانی فراوان اززحمات بی دریغ شما سرور گرامی باید خدمتتون عرض کنم که بخاطر اطلاعت و توضیحات بسیارعالی ومفید شما عزیز مشکل همپوشانی صفحه گوشی من به طرز معجزه آسایی حل شد واینو مدیون زحمات شما هستم.دوستان عزیزی که گوشی همراهتون به هر دلیلی دچادر مشکل شده دیگه واقعا نگران نباشید.شما به بهترین مهندس دنیا ومتخصص بهترین راه حل برای رفع هر گونه مشکل گوشی مراجعه کردین. جناب دیجی دکی عزیز احسنت و افرین بر این همه اطلاعات مفید وارزشمندتون.که لطف میکنین دراختیارماکاربران هم قرار میدهید من به شخصه از صمیم قلبم از زحمات شما برادر عزیز سپاسگذارم .ازخداوند خواستار بهترینها درتمام مراحل زندگیتون و دارم. باتشکر و موفقیت روز افزون برای شما

    • سلام
      از این همه تعریف و تمجید شما ممنونم، امیدوارم لایق آنها باشم
      من هم به نوبه خودم از طرف تیم برای شما موفقیت آرزومندم

  • من این برنامه را ندارم اصلا اما این مشکل گوشیم واقعا اعصابم را خورد کرده :((((

  • سلام،دوستان و کارشناسان دیجی دکی؛ متاسفانه هر کاری که کردم ،نتوانستم هم پوشانی صفحه را در تبت ASUS خود از بین ببرم .درضمن install button unlocker نیز نصب نمی شود.لطفا کمکم کنید.ممنون.

    • سلام
      برای نصب برنامه ها، بدلیل سیاست های جدید گوگل برای ایرانی ها فیلتر شده اند و مجبور هستین، یا از ف-ی-ل-ت-ر شکن استفاده کنید و یا از جاهای دیگری همچون مایکت و بازار دانلودشان کنید

      چنانچه هر مشکلی داشتین به راحتی می توانید یک درخواست ثبت کنید تا کارشناسان ما جهت انجام مشاوره رایگان تلفنی باشما تماس بگیرند.
      http://www.digidoki.com/#!/submit

  • سلام . ممنون . تا برنامه های فعال را توقع اجباری دادم مشکل حل شد.
    دم شما گرم خیلی کارتون درسته…

  • با سلام و عرض ادب و احترام
    سپاس فراوان از راهنمایی های بسیار خوب شما, این مشکل خیلی منو اذیت کرد ولی طبق راهنمایی شما از طریق clean master مرتفع گردید خدا خیرتان دهد و امیدوارم به هر جا دوست دارید برسید.

  • با سلام و خسته نباشید دوست عزیز امروز من چندتا برنامه نصب کردم و این مشکل همپوشانی بدجور رو مخ ما رفته لطفا اگه امکانش هست کمکمون کنید

  • سلام یه برنامه هست که این مشکل رو حل میکنه
    بنده استفاده میکنم توصیه میکنم استفاده کنید. مام دعا کنید خخ.

    • سلام
      در پست بعدی این برنامه به طور کامل معرفی شده است. ضمن اینکه می توانید از طریق کانال دیجی دکی و روبات کانال، فایل نصبی نرم افزار و توضیحات مربوط به نحوه نصب و استفاده از آن را دانلود و مشاهده فرمایید
      کانال دیجی دکی: https://telegram.me/DigiDoki_News

  • ناموسا اینهم پوشانی بد جور دهنمو سرویس کرده بود??
    هر چند کارهایی که گفتید مشکلمو حل نکرد اما برنامه ای ک معرفی کردید عالی بود
    واقعا ممنونم

    • سلام
      چنانچه همچنان مشکل همپوشانی دارید، بهترین کار ثبت یک درخواست است. ازطریق سایت http://www.digidoki.com/#!/ یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند و راهنماییتان کنند. این مشاوره رایگان است

  • سلام من تمام مراحل رو انجام دادم و تمام اون آپ ها رو یک به یک غیر فعال کردم که شاید یکی از اونا باشه اما من همه را هم خاموش کردم درست نشد لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید