مشکلی جدید برای پرچمدار سامسونگ، ریستارت شدن اس 8 ، سامسونگ مراقب باش

گوشی های با اندروید 10 البان
نوشته شده توسط البان

بعد از مشکلی که دارندگان گوشی های سامسونگ گلکسی اس 8 در مورد قرمز بودن صفحه نمایش داشتند و در این بلاگ هم در رابطه با آن توضیح داده شد حال نوبت به مشکل دیگری رسیده! ریستارت شدن اس 8 و اس 8 پلاس مشکلی است که اخیرا گزارش های زیادی از سوی کاربران در مورد آن رسیده است.

تعداد از صاحبان گوشی های جدید سامسونگ در صفحه انجمن مربوط به این گوشی در سایت XDA Developers از ریستارت شدن اس 8 و اس 8 پلاس خود گلایه مند بودند. در این گزارش ها حتی از ریستارت ها متوالی بیش از 7 بار در ده ساعت هم صحبت شده است. انواع سایت ها و افراد روش های گوناگونی برای حل این معضل داده اند اما آنها نیز مشکلی حل نکرده اند.

Samsung-Galaxy-S8-keeps-Restarting-DigiDoki

مشکل ریستارت شدن اس 8، اِلـبان

به عنوان مثال یکی از بیشترین آرا در این رابطه درآوردن کارت حافظه در صورت استفاده از آن در این پرچمداران است. ادعا شده که این گوشی ها دارای مشکلی نرم افزاری هستند که با بودن کارت حافظه ریستارت می شوند و بهتر است تا زمان رسیدن به روز رسانی جدید از کارت حافظه استفاده نشود.

این ادعا هم درست است و هم غلط! درست از این جهت که مشکل ریستارت شدن اس 8 واقعا یک مشکل نرم افزاری می باشد که با آمدن به روز رسانی جدید احتمالا درست خواهد شد و غلط از آن جهت که این مشکل ربطی به کارت حافظه ندارد، چرا که کاربرانی که از کارت حافظه استفاده نمی کردند نیز از این مشکل شکایت می کردند.

شرکت سامسونگ بعد از شکست بزرگی که در محصول گلکسی نوت 7 خود داشت باید بیشتر مراقب باشد. هنگامی که با این همه تبلیغات و اعلام قبلی یک پرچمدار معرفی و روانه بازار می کند، و پول های زیادی توسط مردم برای خریدش پرداخت می شود وجود این چنین باگ ها اصلا صورت خوشی برایش نمی آورند و می توانند موجب یک افت شدید دیگر در این برند بزرگ بشوند!

آیا شما هم با چنین مشکلی روبرو شده اید؟

دیدگاهتان را بنویسید