فیس اپ ( face app ) چیست و چگونه می توان با آن کار و تفریح کرد؟ (بهمراه لینک دانلود)

نوشته شده توسط البان

این روزها حتما در فضای اجتماعی عکس بسیاری از شخصیت ها را به صورت چهار عکس کنار هم دیده اید. عکس هایی که آن شخصیت را در حالات گوناگون نشان می دهد. این عکس درواقع خروجی نرم افزار face app می باشد. نرم افزاری که در ادامه این پست به شما معرفی خواهم کرد.

مرتبط: عکاسی شاد با فیلترهای خنده دار

این نرم افزار که هم در اندروید موجود هست و هم در آیفون، با استفاده از هوش مصنوعی عکس را وادار به انجام کارهایی می کند که نکرده! 🙂 می خنداند، پیر می کند، کودک می کند، عصبی می کند و … کار با این نرم افزار بسیار ساده است. کافی است ابتدا دسترسی به عکس هایتان را به آن بدهید و بعد یکی از عکس هایتان را داخل آن باز نمایید. در نرم افزار face app تعدادی ایموجی وجود دارند که نشان دهنده حالات مختلفی هستند که این نرم افزار می تواند عکس مورد نظر را به آن حالت ها در بیاورد.

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن

در حال حاضر از نرم افزار face app به عنوان شوخی با شخصیت ها در فضاهای اجتماعی استفاده می شود، اما این نرم افزار به نوعی یک نرم افزار قوی محسوب می شود که می توان به واسطه آن به راحتی عکس ها را روتوش کرد و چهره های غمناک را به چهره هایی شاد و جوان تر تبدیل کرد.

لینک دانلود:

download appstore download googleplay DigiDoki

به روز رسانی در رابطه با face app 

اخیرا گفته شده که این اپ خیلی هم مفرح و بی خطر نیست و باید مراقب استفاده از آن بود. دسترسی هایی که دارد می تواند برای صاحب گوشی خطرناک باشد و اطلاعات شخصی اش به خطر بیفتند.

دیدگاهتان را بنویسید