زبان فارسی در تلگرام به صورت عجیبی مجددا فعال شد!

تلگرام مرکز تعمیرات موبایل البان
نوشته شده توسط البان

حتما شما در شب گذشته متوجه چیز عجیبی در تلگرام خود شده اید؟ اینکه وقتی این اپ را باز می کنید از شما در مورد زبان اپ می پرسد. در ابتدا درخواست هایی در بخش مشاوره رایگان نرم افزاری تیم اِلـبان داشتیم مبنی بر اینکه نگران بودند که این ویروس باشد، مخصوصا با توجه به انتشار ویروس تماس صوتی-تصویری تلگرام در این روزها. اما این ویروس نیست و تنها خبری است مبنی بازگشت زبان فارسی در تلگرام !


مرتبط: ویروس تماس صوتی و تصویری تلگرام


تلگرام زمانی بسیار کوتاه از زبان فارسی پشتیبانی می کرد اما ناگهان این امکان را در یک به روز رسانی حذف کرد. هیچ خبری هم از بازگشت و امکان بازگشت زبان فارسی در تلگرام دیده نمی شد و ناگهان در روز گذشته این امکان فعال شد.

زبان فارسی در تلگرام اِلـبان

اما چرا می گوییم زبان فارسی در تلگرام به صورت عجیبی فعال شده است؟ حتما شما خوب می دانید که هرگاه تغییری در یک اپ بخواهد بوجود بیاید، نویسندگان آن اپ، آن را به صورت یک به روز رسانی در اختیار کاربران قرار می دهند. هنگامی که کاربران اپ داخل گوشیشان را به روز کنند، می توانند از ویژگی های جدید این اپ استفاده کنند. اما چیز عجیب در رابطه با بازگشت زبان فارسی به تلگرام این بود که این اتفاق بدون هیچگونه به روز رسانی و اعلام قبلی اتفاق افتاد!!! اینکه به صورت ناگهانی یک پیغام در یک اپ ایجاد شود و بدون اینکه آن را آپدیت کنید یک امکان جدید در اختیارتان بگذارد خیلی اتفاق عجیبی هست.

اما اگر این پیغام را از دست داده اید و می خواهید زبان تلگرام گوشی خود را فارسی کنید، می توانید از طریق تنظیمات و بخش زبان این کار را بکنید. در تنظیمات تلگرام خود وارد بخش Language شوید و هر زبانی را که می خواهید انتخاب کنید!

شاید این اتفاق تصادفی نشاندهنده دسترسی زیاد تلگرام در گوشی ما باشد. دسترسی به اندازه ای که تلگرام اجازه دارد حتی اطلاعات داخل گوشی مان را عوض کنید! باید در انتظار پاسخ پاول ماند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید