شارژر هوشمند شما را در یافتن ماشینتان هم کمک می کند

smart-car-charger-DigiDoki
نوشته شده توسط البان

در این پست یک شارژر هوشمند را به شما معرفی خواهم کرد که علاوه بر عملکرد شارژ باطری گوشی در ماشین می توان به کمک آن محل توقف ماشین را نیز یافت.

این شارژر هوشمند دو خروجی یو اس بی دارد که در مجموع ولتاژ 5 ولتی و جریان 2.4 آمپری خروجی دارد. این شارژر به تکنولوژی شارژ سریع نیز مجهز می باشد و با توجه به اینکه دو پورت یو اس بی دارد همزمان می توان به کمک آن دو گوشی را شارژ نمود.

مرتبط: نحوه مراقبت از باطری گوشی برای طول عمر بیشتر آن

کیفیت ساخت و سایر مشخصات آن به کنار ویژگی متمایز کننده این شارژ از بقیه شارژرها هوشمند بودن آن و کمک به یافتن محل پارک ماشین است. این شارژر همراه یک نرم افزار می آید که این نرم افزار هم در اندروید و هم در ios کار می کند.

در واقع این شارژر مکان خودش را در نرم افزار نشان می دهد که چون داخل ماشین است درواقع مکان آن همان مکان خودرو خواهد بود. درواقع این عملکرد به نوعی از دستاورد های اینترنت اشیا محسوب می شود.

البته نرم افزارهای زیادی وجود دارند که به خودی خود می توان بدون داشتن لوازم جانبی و تنها با یک کار کوچک جای ماشین را علامتگذاری کرد، اما این قطعه از آن حیث حائز اهمیت هست که اولا نیازی نیست که هنگام پیاده شدن کار خاصی انجام دهید و مواقعی که عجله دارید مشکلی پیش نخواهد آمد و ثانیا چنانچه خودروی شما به سرقت برود، این شارژر همچون یک فرستنده جای خودش را برای گوشی مخابره می کند و شما به راحتی می توانید ماشینتان را پیدا کنید!

اگر چنین قطعه ای در دسترس شما باشد آیا آن را خریداری می کنید؟

توصیه کلی البان در مورد شارژر فندکی ماشین

اگرچه در این پست در رابطه با یک شارژر هوشمند که فندکی هم هست گفتیم، اما توصیه کلی ما این است که تا حد امکان از این شارژرها استفاده نکنید. دلایل زیادی برای این کار وجود دارد که در ادامه برایتان شرح می دهیم.

استاندارد بودن شارژر خیلی مهم است. استاندارد یعنی اینکه خروجی آن از لحاظ ولتاژ و جریان برابر با خروجی یک شارژر استاندارد باشد. این موضوع را حتما باید تست کنید.

از طرفی ورودی برق به جافندکی ماشین معمولا ثابت نیست. جافندکی ماشین معمولا برای روشن کردن سیگار به کار می رود که آن هم جریان و ولتاژ ثابتی لازم ندارد. مخصوصا هنگام استارت زدن که این موضوع بسیار متفاوت می شود.

بنابراین برای سلامتی باتری ماشین و باتری گوشی خود توصیه داریم که تا جای ممکن از شارژر های فندکی استفاده نکنید. اما اگر ناچارا استفاده کردین و باتری گوشی تون هم آسیب دید می توانید با خیال راحت از خدمات تعمیرات موبایل البان استفاده کنید.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید