مخاطب قرار دادن یک نفر در گروهی در تلگرام

تلگرام مرکز تعمیرات موبایل البان
نوشته شده توسط البان

حتما گاهی در تلگرام برایتان پیش آمده که می خواهید یک نفر خاص را در یک گروه گاها پرجمعیت خطاب قرار دهید. پیدا کردن مخاطب از میان چند ده و گاهی چند صد نفر می تواند کاری بسیار سخت باشد، ضمن اینکه همه افراد هم آی دی تلگرامی برای خودشان نساخته اند که بتوانید بعد از پیدا کردن نام مخاطب مورد نظر با نوشتن یوزرنیم او، او را خطاب قرار دهید.

در اینجا روشی را به شما آموزش خواهیم داد که این کار را به راحتی بتوانید انجام دهید. کافیست یک @ خالی تایپ کنید و کمی منتظر باشید. لیستی از اعضای گروه بالای محل تایپ شما باز می شود. به نوعی با سرچ کردن از طریق نوشتن نام اون می توانید پیدایش کنید، و یا حتی می توانید در میان اعضا بچرخید تا مخاطب مورد نظر خود را پیدا کنید. وقتی پیدایش کردید، انتخابش کنید.

مطلب مرتبط: مشکلات رایج در تلگرام موبایل و ترفندهای گوناگون آن

مخاطب قراردادن در گروه تلگرامی، البان

نام مخاطب انتخابی شما و یا یوزرنیم او به صورت لینک در نوشته شما ظاهر می شود. حتی اگر او، نوتیفیکیشن های گروه را به حالت بی صدا برده باشد، این کار شما باعث می شود که برایش یک نوتیفیکیشن صادر شود، گویی مستقیم دارید با او چت می کنید.

مرتبط: طریقه ای متفاوت برای استفاده از استیکر در تلگرام

این کار در کجا ها بیشتر مورد استفاده است؟ زمانی که می خواهید یک نکته ای را به جمعی بگویید اما بیشتر میخواهید مطمئن باشین که یک فرد خاص یا افرادی خاص حتما مطلب را ببینند و متوجه بشوند. یا هنگامی که می خواهید تولد یکی را در گروهی تبریک بگویید.

این کاری که گفتیم را می توانید در یک نوشته حتی برای بیش از یک نفر انجام دهید و چند نفری را در یک گروه به عنوان مخاطبین خاص مورد خطاب قرار دهید. 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید