مدلی متفاوت برای استفاده از استیکر در تلگرام

تلگرام مرکز تعمیرات موبایل البان
نوشته شده توسط البان

به تازگی تلگرام به روز رسانی جدیدی ارائه کرده است و در آن شیوه ای جدید برای استفاده و فرستادن استیکر در تلگرام گذاشته است. در این پست البان این شیوه را به شما آموزش خواهد داد. در صورتیکه برای استفاده از تلگرام خود دچار مشکل بودید می توانید به مقاله مشکل تلگرام موبایل و راه حال های آن مراجعه کنید.

استیکر در تلگرام البان

استیکر تلگرام، اِلـبان

کافی است داخل چتی که هستید و می خواهید استیکری جدید بفرستید این کلمات را تایپ کنید

@sticker

و بعد از آن یک فاصله گذاشته و با انتخاب یک اسمایلی (صورتک) یا همان ایموجی انواع استیکرهای موجود برای آن اسمایلی را ببینید و یکی را انتخاب نمایید.

با این روش دیگر لازم نیست در تمام استیکرها کلی جستجو کنید و موضوع و استیکر مورد نظرتان را انتخاب کنید. با وارد کردن یک ایموجی دایره جستجوی شما بسیار کوچک تر می شود و این امر کار استفاده از استیکر ها را بسیار ساده تر می کند. با آمدن به روز رسانی های جدید تلگرام هم می توانید از استیکرهای متحرک استفاده کنید و برای این کار همین شیوه ای که گفته شد قابل استفاده هست.

البته در آخرین نسخه از تلگرام دیگر حتی نیازی به وارد کردن عبارت فوق را ندارید. کافی است برای استفاده از استیکر در تلگرام یک ایموجی مورد نظرتان را انتخاب کنید و خود تلگرام تمام استیکر های ثابت و متحرک مرتبط با آن را برایتان نمایش خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید