استیکر متحرک کاری جدید از تلگرام در نسخه 5.9

استیکر متحرک تلگرام ، دیجی دُکی
نوشته شده توسط البان

در حالی که تیم واتساپ در برطرف کردن باگ های زیاد دست و پنجه نرم می کنند، پاول، مدیر تلگرام و تیمش تقریبا حداقل ماهی یک بار یک به روز رسانی جدید ارائه می کنند با کلی امکانات جدید. به روز رسانی اخیر آنها یعنی تلگرام 5.9 پای استیکر متحرک را به چت های شما اضافه می کند که کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل البان برایتان آن را شرح خواهد داد.

زندگی با موبایل می تواند آسان تر باشد، اگر بتوانیم از قابلیت های آن به بهترین وجه استفاده کنیم. البان تلاش دارد تا نکاتی را آموزش دهد تا این مهم به دست آید.

استیکر متحرک تلگرام 5.9

تیم تلگرام موفق شده تا با وجود پایین نگه داشتن حجم، استیکر متحرک با کیفیت بسیار بالا ایجاد نماید تا از این طریق راحت تر و بهتر بتوان احساسات را نیز به اشتراک گذاشت. این استیکرهای متحرک با فرمت .TGS بین 20 تا 30 کیلوبایت حجم داشته و از این حیث حتی از حالت عکسی هم کم حجم تر هستند.

با توجه به بهینه سازی های انجام گرفته نیز، مصرف باتری این استیکرهای متحرک نیز بسیار بهینه بوده و نسبت به گیف مصرف کمتری دارد. ضمن آنکه شما این استیکرهای متحرک را به صورت یک انیمیشن با 60 فریم در ثانیه می بینید که باعث کیفیت بالای آن می شود. اگر یک عکس به اندازه هزار کلمه ارزش داشته باشد، استیکر متحرک 180هزار کلمه خواهد ارزید!

مطلب مرتبط: نرم افزار ساخت استیکر

این استیکرها مانند سایر چیزهای تلگرام منبع باز بوده و هرکسی می تواند آن را به دلخواهش تغییر دهد.

نحوه به روز رسانی و استفاده از استیکر متحرک در تلگرام

اولین موضوع این است که باید تلگرام خود را به روز کنید. برای این منظور، اگر تلگرام اصلی را نصب کرده باشید، به راحتی از طریق اپ استور (برای کاربران iOS) و یا گوگل پلی یا گوگل استور (برای کاربران اندروید) قابل به روز رسانی است. نسخه ویندوز هم که خودش به تنهایی به روز می شود. توصیه داریم اگر تلگرام را از جای دیگری نصب کرده اید، ابتدا نسخه اصلی آن را دانلود و نصب کرده و سپس نسخه فرعی را پاک نمایید.

استیکر متحرک تلگرام ، تعمیرات موبایل البان

اما برای استفاده از استیکر متحرک بعد از اینکه تلگرامتان به نسخه 5.9 به روز شد، کافی است مانند قبل، یک ایموجی در چت بگذارید، بعد انواع استیکرهایی که به آن ایموجی مرتبط هستند برایتان به نمایش در می آیند (تنها استیکرهایی برایتان نمایش داده می شوند که قبلا به مجموعه استیکرهایتان اضافه کرده باشید). یکی را انتخاب نمایید و به همین راحتی یک استیکر متحرک ارسال کرده اید.

مطلب مرتبط: استفاده از استیکر در تلگرام

اما روش دیگر این است که در محل تایپ، عبارت sticker@ را نوشته و بعد ایموجی مورد نظرتان را قرار دهید. برایتان تمام استیکرهای موجود در تلگرام نمایش داده می شود!

گیرنده اگر تلگرامش به روز نباشد، می تواند استیکر را ببیند، اما نمی تواند ارسال کند! باز هم اگر برای حل مشکل تلگرام در موبایل خود به کمک نیاز داشتید می توانید در زیر همین پست سوال خود را بپرسید تا کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل البان پاسخ شما را ارائه کنند.

 

12 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید