صدای پیامک آیفون بعد از به روز رسانی نمی آید! چکار باید کرد؟

مشکل صدای پیامک آیفون | تعمیرات موبایل البان
نوشته شده توسط البان

اگر شما هم آیفون خود را به نسخه iOS 14 به روز کرده باشید، متوجه می شوید که دیگر صدای پیامک آیفون شما بلند نمی شود! در واقع هیچ اعلانی برای پیامک های جدید دریافت نمی کنید.

مطلب مرتبط: تعمیرات موبایل آیفون

راه حل صدای پیامک آیفون چیست؟

اگر در فضای مجازی جستجو کرده باشید، سایت های زیادی راه های مختلفی را بیان کرده اند. از 3 راهکار تا 12 راهکار در یک پست. اما باید به شما بگوییم که فعلا هیچکدام راهکار و مشکل گشا نیست!

با توجه به جستجوهای کارشناسان البان، این ویژگی از قابلیت های iOS 14 محسوب می شود و متاسفانه در حال حاضر به صورت اجباری وجود دارد و نمی توان آن را تغییر داد. این مورد از پشتیبانی اپل نیز سوال شده و آنها نیز همین موضوع را تصدیق کرده اند.

اما می توان یک کار کرد. باید به اپل از ناراحتی خودتان بگویید. اپل همه آنها را می بیند و می خواند. در انتهای همین پست لینکی قرار می دهیم که به منبع این خبر نیز مربوط می شود. وارد آن شوید و اعتراض خود را بیان کنید.

مشکل صدای پیامک آیفون | تعمیرات موبایل البان

شرکت اپل بعد از دیدن اعتراضات زیاد کاربران احتمالا برای صدای پیامک آیفون کاری خواهد کرد. فعلا تنها راهکار این است که اگر منتظر دریافت پیامک هستید، به آیکون پیام های گوشی تان دقت کنید، تعداد پیامک های دریافتی مانند قبل روی آن نمایش داده می شوند.

کلام پایانی

همانطور که گفتیم، صدای پیامک آیفون به دلیل خود به روز رسانی iOS 14 قطع شده است و گوشی شما مشکلی ندارد. بنابراین برای تعمیر گوشی یا رفع این مشکل کاری نکنید و فقط صبر کنید. این مشکل با ریست کردن تنظیمات، یا پاک کردن اطلاعات حل نمی شود. نیازی هم به نصب اپهای مختلف نیست.

ما به مجض رفع شدن این مشکل، موضوع را در همین پست منعکس خواهیم کرد و به اطلاع شما خواهیم رساند. فعلا تنها کاری که می توانید بکنید این است که به لینک زیر بروید و ناراحتی خود را از این موضوع بیان کنید تا شاید اپل زودتر تصمیم به تغییر آن بگیرد.

منبع: سایت گفتگوی اپل

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید