پاک کردن عکس های پاک نشدنی از روی گوشی آیفون

پاک کردن عکس در آیفون دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

وقتی صحبت از آیفون می شود، حافظه گوشی یکی از مهمترین پارامترهای مطرح می باشد. این حافظه که ثابت هست و قابل ارتقا هم نیست محدود است و با عکس و فیلم پر شده و باید عکس ها را به کامپیوتر منتقل و بعد از روی گوشی پاکشان کرد. گاهی پاک کردن عکس با دشواری همراه می شود و نمی توان عکس را در گوشی پاک کرد.


مرتبط: دیدن سایز عکس و فیلم در آیفون


هنگامی که گوشی آیفون را به کامپیوتر وصل می کنید روی گوشی از شما پرسیده می شود که آیا به سیستم اطمینان دارید؟ با انتخاب گزینه اطیمنان دارم یا Trust می توانید گوشی را به صورت یک حافظه ببییند و به عکس ها و فیلم های ذخیره شده در گوشی دسترسی داشته باشید. عکس ها و فیلم ها را انتخاب کنید و به کامپیوتر منتقل کنید. این کار را با کپی پیست یا کات و پیست می توانید انجام دهید. بعد از انتقال نوبت به پاک کردن عکس ها می رسد.

Related image

عکس ها را می توانید از طریق همین مدل اتصال و یا از داخل گوشی پاک کنید. اگر آن ها را کات و پیست کرده باشید خود به خود از گوشی به طور کامل بیرون می روند. اما گاهی عکس هایی هستند که پاک نمی شوند و حتی در گوشی که به آنها نگاه می کنید، گزینه حذف وجود ندارد و نمی توانید آنها را ویرایش هم بکنید. علت این است که این عکس ها از طریق آیتونز وارد گوشی شما شده اند.

مطلب مرتبط: تعمیرات موبایل آیفون

اگر شما گوشی را به کامپیوتر وصل کنید می توانید از طریق آیتونز آن را سینک کرده و عکس ها و دیگر اطلاعاتی را از کامپیوترتان به گوشی و بالعکس منتقل کنید. عکس هایی که از این طریق وارد گوشی آیفون شما می شوند فقط از همین طریق هم از گوشی شما خارج می شوند. آیفونتان را به کامپیوتر وصل کرده، آیتونز را باز کنید. وارد بخش عکس ها شوید. در این بخش عکس های پاک نشده را میبینید. آنهایی را که می خواهید حذف کنید را انتخاب کرده و حذف کنید و مجدد گزینه سینک را بزنید. بدین ترتیب عکسها زا گوشی شما حذف می شوند، اما اگر روی کامپیوتر هم باشند، از آنجا حذف نخواهند شد!

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید