تلگرام 4.6 ، به روز رسانی جدید تلگرام، در گفتگوی محرمانه هم آلبوم بفرستید

آپدیت بعدی تلگرام دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

به تازگی تلگرام نسخه جدیدی را ارائه کرده و در آن امکاناتی را در اختیار کاربرانش گذاشته است. تلگرام 4.6 آخرین نسخه تلگرام است که دیروز برای به روز کردن در اختیار کاربران قرار داده شده است.

این به روز رسانی برای هر دو گروه اندروید و iOS موجود هست اما تعداد امکانات اضافه شده در iOS کمی بیشتر هست. در ابتدا اشتراکات تلگرام 4.6 میان این دو پلتفرم را بیان می کنیم و در انتها خصوصیات مختص به آیفون داران را.

قابلیت آلبوم که در نسخه تلگرام 4.5 ارائه شد، حال برای پیش نمایش لینک های اینستاگرام و توئیت های حاوی چند تصویر هم ممکن شده است. این پیش نمایش ها نیز به صورت آلبوم نشان داده می شوند. در تلگرام 4.6 در گفتگوهای محرمانه یا همان secret chat نیز امکان ارسال عکس ها به صورت آلبوم مهیا شده است.


مرتبط: ارسال چند عکس به صورت آلبوم در تلگرام


در نسخه تلگرام 4.6 برای ذخیره و نگهداری فایل ها و تصاویر تنظیمات جدیدی اضافه شده است که حتما بعد از به روز کردن تلگرام خود به تلگرام 4.6 به این تنظیمات مراجعه کنید، چرا که ممکن است دانلود شما مجددا زیاد شود.

در تماس با مخاطبان امکان تماس نظیر به نظیر (از طریق تنظیمان حریم خصوصی و امنیت) مهیا شده است که البته به دلیل مسدود بودن تماس صوتی در ایران برای ایرانیان عزیز تفاوتی نمی کند.

اضافه شدن پشتیبانی کامل از پروتکل MTProto 2.0 و همچنین ویجت HTML تعبیه شده برای پیام ها در کانال ها و گروه های عمومی. (هنگام مشاهد لینک های t.me مربتط به پیام ها در مرورگرها قابل دسترسی است.)

و اما ویژگی افزوده شده در تلگرام 4.6 در iOS:

  • امکان پاسخ دادن به پیام ها با کشیدن آن ها به سمت چپ
  • رفع مشکل از کار افتادن برنامه در سیستم عامل iOS 6
  • افزایش چشمگیر سرعت راه اندازی برنامه و سرعت کلی آن

اگر برای استفاده از تلگرام موبایل خود به مشکل خوردید حتما مقاله ای را که لینک شده است بخوانید. 

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید