حافظه خالی اما پیغام پر بودن حافظه و عدم امکان نصب برنامه جدید!

حافظه خالی دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

طی درخواست های بسیار زیاد کاربران و مشتریان اِلـبان در چت های آنلاین در بلاگ و همچنین درخواست برای مشاوره رایگان تلفنی مبنی بر مشکل با حافظه گوشی شان برآن شدیم تا در این رابطه برایتان کمی توضیح دهیم. مشکل عدم توانایی نصب برنامه با وجود حافظه خالی در گوشی عزیزان!

در پست های پیشین در رابطه با حافظه پنهانی که اپ هایی نظیر تلگرام اشغال می کنند گفته ایم و اینکه چگونه می توان آنها را پاک کرد. در پستی دیگر هم در مورد حافظه پنهان کلی دستگاه و روش مستقیم برای پاک کردن تمام حافظه پنهان در گوشی های اندروید نیز گفتیم. اما مشکل این بار خیلی متفاوت است. الان با وجود حافظه خالی باز هم دستگاه اجازه نصب اپ های جدید را نمی دهد!

همانطور که گفتیم در مشکلات قبلی حافظه دستگاه خالی نبود و در بخش تنظیمات حافظه دیده می شد که حافظه پر است. اما این بار در تنظیمات حافظه خالی دیده می شود اما هنگام نصب برنامه پیغام خطای پر بودن حافظه می آید!

خالی کردن حافظه ، البان

متاسفانه این مشکلی است که در گوشی های سری J سامسونگ گزارش شده است و هنوز راه حلی قطعی از سوی شرکت سامسونگ برای این مشکل ارائه نشده است و راه حلی که کارشناسان اِلـبان به آن رسیده اند در اختیارتان قرار داده خواهد شد.

در ابتدا بایستی از گوشی خود و اطلاعات مهم آن پشتیبان گیری کنید. بعد از پشتیبان گیری گوشی را فکتوری ریست کنید. ممکن است باز هم مشکل پابرجا باشد و این بار بایستی که فلش رام کنید. این کار شاید برایتان کمی مشکل به نظر برسد، اما درواقع راحت هست.

اگر نگران هستید تا این اقدامات را انجام دهید، می توانید به راحتی یک درخواست ثبت کنید، با عنوان مشکل نرم افزاری، و با استفاده از مشاوره رایگان نرم افزاری تیم البان مشکل خود را به سادگی حل نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید