AirDrop چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

AirDrop , DigiDoki
نوشته شده توسط البان

اگر گوشی آیفونی شما بلوتوث به شکل اندروید ندارد، ناراحت نباشید، در عوض قابلیتی دارد به نام AirDrop که از آن هم سریع تر هست. ایردراپ، AirDrop ، قابلیتی است مختص محصولات شرکت اپل همچون بلوتوث در سایر ابزار. ایردراپ در ابتدا به وسیله بلوتوث وسیله دیگر را پیدا و ارتباط را برقرار می کند و سپس با استفاده از وای فای نقطه به نقطه دیتا را جابجا می کند که بدین ترتیب با وجود امنیت بالا سرعت انتقال داده ها نیز بسیار زیاد خواهد بود.

مرتبط: Nightshift در آیفون چیست؟

استفاده از آن نیز بسیار ساده است. کافی است وقتی می خواهید عکسی یا فیلمی یا هرچیز دیگری را به دیگری بفرستید هردو ایردراپ خود را روشن نموده و فرستنده از گزینه شیر با ایردراپ استفاده کند و گیرنده نیز فایل ارسالی را بپذیرد.

AirDrop , DigiDoki

AirDrop , DigiDoki

وقتی ایردراپ را فعال می کنید، بلوتوث و وای فای گوشی فعال نشان داده می شوند. هنگام روشن کردن آن می توانید کنترل کنید که توسط همه دیده شوید و یا اینکه فقط کانتکت های (مخاطبان) گوشیتان شما را بتوانند ببینند.

برای حفظ باتری گوشی خود البان به شما توصیه دارد بعد از انجام نقل و انتقالات بلوتوث و وای فای گوشی خود را در صورتی که به آنها نیازی ندارید خاموش کنید، معمولا این کار فراموش می شود و به دلیل مصرف بالای این دو قابلیت باتری گوشی با سرعت محسوسی کاهش می یابد. اما اگر باز هم باتری شما دارای ایراد بود و ساکن تهران نیز هستید می توانید با یک تماس کارشناس متخصص تعمیر موبایل آیفون را در محل خود داشته باشید تا بهترین خدمات تعمیرات موبایل را از آنها دریافت کنید. برای این کار کافی است به سایت البان به نشانی www.elbaan.com مراجعه کرده و یا از طریق لینکی که در پایین همین صفحه ظاهر شده است درخواست خود را ثبت نمایید.

2 دیدگاه

  • سلام، روز شما بخیر
    مدتی است که ایردراپ گوشی من کار نمی کنه. با اینکه قبل از ارسال عکس بلوتوث و وای فای گوشی روشن است متاسفانه هیچ گوشی دیگه ای رو پیدا نمی کنه که انتقال انجام بشه. در بخش ستینگ هم گزینه everyone فعال است.
    لطفا برای رفع مشکل راهنمایی بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید