کدام گوشی بهترین دوربین را دارد؟

بهترین دوربین دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

دوربین همراه با گوشی، یکی از ویژگی هایی است که کمتر گوشی ای آن را ندارد. تبلیغات های فراوانی هم که سازندگان روی دوربین گوشی هایشان می کنند، هر خریداری را در انتخاب بهترین گزینه گمراه می کند. با اعدادی مثل 20مگاپیکسل خریدار ممکن است مسیر و انتخاب اشتباهی برای خرید گوشی با بهترین دوربین را داشته باشد.

 

مرتبط: مشخصات یک دوربین خوب

 

همانطور که قبلا هم گفتیم مگاپیکسل تنها مشخصه در تعیین عملکرد دوربین گوشی نیست و باید موارد دیگری را نیز در نظر داشت. در این پست سایتی را به شما معرفی خواهم کرد که در آن دوربین گوشی ها به صورت کاملا علمی و تخصصی بررسی و رتبه بندی شده اند و هنگامی که انتخاب بین دو دستگاه مدنظر باشد با مراجعه به این سایت می توانید گوشی با بهترین دوربین را انتخاب کنید.

بهترین دوربین اِلـبان

نام این سایت dxomark است. در این سایت طبقه بندی های متفاوتی از قابلیت های متفاوت دوربین گوشی ها به نمایش گذاشته شده است. شما اگر می خواهید خیلی تخصصی به بررسی و مطالعه در دوربین گوشی ها بپردازید هم می توانید و اگر هم اطلاعات چندانی ندارید و فقط دوست دارید بدانید که کدام دوربین بهتر است و عکسهایشان را مقایسه کنید باز هم می توانید از این سایت بهره ببرید.

مطلب مرتبط: دوربین گوشی موبایل و مسائل پیرامون آن

این سایت تنها برای دوربین های موبایل نیست و به طور کلی در زمینه دوربین فعالیت دارد و شما برای دوربین ها و لنزهای گوناگون هم می توانید به این سایت مراجعه نمایید. برای کار مقایسه ای این سایت هزاران عکس و فیلم را بررسی و مقایسه می کند و امتیازی از صد می دهد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید که آیفون 8پلاس، آیفون 8 و گوگل پیکسل به ترتیب در رتبه های اول تا سوم رده بندی این سایت قرار دارند. گوشی های سامسونگ (اس 8 و اس 7) نیز با امتیاز 88 از صد، هم امتیاز با آیفون 7پلاس، در رتبه های بعدی قرار دارند.

بهترین دوربین اِلـبان

البته سایت های زیادی هستند که چنین امکاناتی را دارند، اما مرجع اصلی تمامی آنها همین سایت دی ایسک او مارک است. تیم اِلـبان امیدوار است که با این قبیل راهنمایی ها بتوانید همواره بهترین انتخاب را داشته باشید و علاوه بر استفاده حداکثری از گوشی خود، از داشتن آن لذت ببرید.

1 دیدگاه

  • ممنون از سایت خوبتون که مطالبی در جهت افزایش آگاهی افراد قرار میدید.موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید