تعویض باتری گوشی چه زمانی باید انجام شود و چقدر واجب است که انجام شود؟

تعویض باطری دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

امروزه گوشی های هوشمند در دستان ما دیگر تنها برای ارسال پیامک و برقراری تماس به کار نمی روند، بلکه بسیاری از کارهای ما به واسطه آنها انجام می گیرند و یا مدیریت می شوند. یکی از اجزای مهم گوشی باتری آن است که این جز نیز عمر جاودانه نداشته و باید در زمان مناسبش نسبت به تعویض باتری اقدام کرد. در ادامه برایتان از زمان و چرایی تعویض باتری توضیحاتی خواهیم آورد.

اگر گوشی شما زود شارژ خالی می کند (زودتر از روزهای ابتدایی که گوشی را تهیه کرده اید) و نرم افزار سنگین خاصی که در پس زمینه کار می کند و یا با آن کار می کنید هم ندارید، اگر زمان شارژ گوشی شما بسیار بلند و یا خیلی کوتاه شده، اگر باتری گوشی شما ناگهان خالی می شود، اگر میزان شارژ نگه داشتن گوشی شما با درصد ها و علامت های روی نشانگر باتری آن تطابق ندارد، اگر می بینید که باتری تغییر شکل داده (در گوشی هایی که در آنها باز شده و کاربر به راحتی می تواند باتری و داخل گوشی را ببیند)، اگر هنگام شارژ کردن گوشی شما بیش از حد داغ می کند، همه و همه نشاندهنده خراب شدند باتری گوشی شما هستند و به نوعی می گویند باید به فکر یک باتری جدید برای گوشی خود باشید!

مطلب مرتبط: باتری گوشی موبایل و هر آنچه باید در رابطه با آن بدانید

اما اگر هریک از نشانه های بالا در گوشی شما ظاهر شد چرا باید باتری را عوض کرد؟ دو علت مهم را می توانیم ذکر کنیم. 1- آسیب ندیدن گوشی 2- قابل اطمینان بودن گوشی.

تعویض باتری البان

هنگامی که باتری گوشی شما خراب است و نیاز به تعویض دارد، استفاده بیشتر از آن می تواند به گوشی شما و به سایر بخش های آن آسیب های جدی وارد کند. معمولا در باتری های امروزی، بعد از خراب شدن و شارژ نگه نداشتن، به دلیل شارژ های مکرر و زیاد، باتری باد می کند. این تغییر شکل دادن باتری به شدت برای سایر بخش های گوشی خطرناک بوده و به آنها آسیب می زند. علاوه براین تغییر شکل، مسئله داغ شدن هم می تواند خطرناک باشد.

گوشی را می خواهیم تا همیشه از آن استفاده کنیم. اما اگر خراب بودن باتری و زود شارژ خالی کردن آن اجازه کار به شما ندهد، دیگر چه بهره ای از گوشی می توانید ببرید؟

راه حل ساده و کارآمد

حال اگر باتری گوشی خراب شد چه باید کرد؟ راه حل بسیار ساده هست. تنها کافی است وارد سایت www.elbaan.com شده و یک درخواست ثبت کنید. این ثبت درخواست کمتر از ۳۰ ثانیه از شما وقت خواهد گرفت. بعد از ثبت درخواست در اسرع وقت تعمیرکاری که قبلا در واحد فنی البان مورد آزمایش قرار گرفته و کاملا حرفه ای و کاربلد هست، با شما تماس می گیرد. با شما صحبت خواهد کرد و بعد از اعلام هزینه چنانچه شما تمایل داشته باشید، در وقتی که شما می خواهید به آدرسی که شما می خواهید خواهد آمد تا نسبت به تعویض باتری گوشی شما در جلوی چشمانتان اقدام کند.

شما تمام مراحل بعد از ثبت درخواست را می توانید به راحتی از طریق لینکی که به شما ایمیل می شود (ایمیل یا رایانامه ای که هنگام ثبت درخواست در سیستم وارد کرده اید) دنبال کنید. البان برای باتری های تعویضی بیش از یک ماه گارانتی می دهد و بعضا برای برخی مدل ها شش ماه گارانتی نیز می دهد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید