باز کردن فایل زیپ در اندروید با برنامه های رایگان و قدرتمند

باز کردن فایل زیپ در اندروید دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

گاهی برای ارسال تعداد زیادی فایل افراد آنها را به صورت زیپ شده و در قالب یک فایل ارسال می کنند. حال اگر شما که دریافت کننده هستی، فایل را روی گوشی بخواهید باز کنید چه باید بکنید؟ در این پست می خواهیم تعدادی اپ رایگان برای باز کردن فایل زیپ در اندروید را معرفی کنیم.

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن

علاوه بر دریافت و باز کردن فایل زیپ در اندروید که در بند قبل گفتیم، گاهی هم زیپ کردن فایل های داخل گوشی می تواند راهی باشد برای خالی کردن بخشی از حافظه در مواقعی که واقعا نیاز به حافظه خالی دارید و نمی توانید فایل های روی گوشی را به جایی منتقل کنید.

مطلب مرتبط: مهم در دانلود اپ در گوشی های اندروید

اپ iZip

اگر پست های دیگر ما را دیده باشید، این اپ را در برنامه های بازکردن فایل زیپ در آیفون نیز ذکر کرده ایم. این اپ رایگان به شما کمک می کند تا علاوه بر باز کردن فایل های زیپ، فایل های مورد نظر خود را نیز زیپ کنید و برای دیگران بفرستید.

باز کردن فایل زیپ در اندروید اِلـبان

لینک دانلود برنامه

اپ RAR for Android

این اپ یک اپ بسیار قدرتمند برای زیپ کردن و باز کردن فایل زیپ در اندروید است. در دو نسخه رایگان و پولی ارائه می شود که تا حدود زیادی بسیاری از کارها را می توان در نسخه رایگان هم انجام داد.

باز کردن فایل زیپ در اندروید اِلـبان

لینک دانلود برنامه

اپ Easy Unrar, Unzip & Zip

همانطور که از نام این اپ مشخص است، از آن می توان برای باز کردن فایل زیپ و همچنین زیپ کردن تعدادی فایل استفاده کرد. ویژگی های بیشتر آن را می توانید با نصب و امتحان برنامه متوجه شوید.

باز کردن فایل زیپ در اندروید اِلـبان

 لینک دانلود برنامه

اپ B1 Free Aechiver zip rar unrar

این اپ مانند اپ های دیگر هست با این ویژگی که حتی با آن می توانید فایل های زیپ رمز دار را هم باز کنید! از تقریبا 36 فرمت فایل های زیپ پشتیبانی می کند. و علاوه بر باز کردن فایل های زیپ رمزدار، شما می توانید با آن فایل زیپ رمزدار هم درست کنید!

باز کردن فایل زیپ در اندروید اِلـبان

 لینک دانلود برنامه

اپ WinZip

این اپ همانند نسخه کامپیوتری آن است. اما ممکن است روی گوشی شما کار نکند! حسن این اپ قابلیت انتقال اطلاعات روی دراپ باکس و گوگل درایو است.

باز کردن فایل زیپ در اندروید اِلـبان

 لینک دانلود برنامه

اپ XZip

با این اپ انواع کارهای مورد نیاز در رابطه با فایل های زیپ را می توانید انجام دهید. قابلیت مخفی کردن فایل و همچنین باز کردن فایل های زیپ چند بخشی از دیگر ویژگی های خاص این اپ به شمار می روند.

باز کردن فایل زیپ در اندروید اِلـبان

 لینک دانلود برنامه

اپ های دیگر

اپ های دیگری هم در این زمینه هستند که فقط نام آنها را برایتان می گوییم و در صورتی که خواستید، می توانید به صفحه دانلود آنها رفته و توضیحات و نظرات استفاده کنندگان از آنها را بخوانید. اپهایی مانند Unzip & Unrar – Zip file ، 7Zipper 2.0 ، Zipper و AXArchiver (این اپ پولی است)

حتما اپ های زیاد دیگری هم هستند که از قلم افتاده اند. اگر شما اپ خوب دیگری می شناسید خوشحال می شویم تا آن را با سایرین به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید