شما هم هنگام صحبت با تلفن همراه راه می روید؟ دلیلش را می دانید؟

phone-feedback2-digidoki
نوشته شده توسط البان

وقتی با شخصی سخن می گوییم یک جا نشسته و رودررو با او حرف می زنیم. اما وقتی با همان شخص تلفنی صحبت می کنیم، اگر تلفن بی سیم باشد، بسته به مدت زمان مکالمه شاید تا چندصد متر راه برویم، یا اگر جایی نشسته باشیم دائما با شیئی بازی می کنیم یا روی کاغذی طرح می زنیم. آیا تا به حال به این موضوع و دلیل آن فکر کرده اید؟ جالب است بدانید که تمام این کارها همگی دلیل علمی دارند!

مطلب مرتبط: آنتن گوشی و تعمیر مشکلات آن

در دنیای زندگی با موبایل ممکن است رفتارهای متفاوتی از ما سر بزند که هر کدام دلیلی هم دارد. یکی از این رفتارها همین راه رفتن ها هنگام مکالمه با موبایل است.

راه رفتن و تلفنی صحبت کردن، اِلـبان

راه رفتن و تلفنی صحبت کردن، اِلـبان

هنگامی که با شخصی رودررو حرف می زنید، از او دائما بازخورد و فیدبک می گیرید و به صحبتتان با توجه به واکنشهای او ادامه می دهید. اما هنگامی که پشت تلفن صحبت می کنید دیگر خبری از این بازخوردها نیست، برای همین بدن شما واکنش داده و به نوعی برای خودش بازخورد می سازد، راه می روید یا با چیزی سرتان را مشغول می کنید، هرچند که این حرکات معنی خاصی نداشته باشند.

حال این مژده را بدهم که از این پس نیز می توانید با کارشناسان و اساتید متخصص در حوزه موبایل نیز به صورت رایگان تماس تلفنی برقرار کرده و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایید، بدون اینکه نیازی به رفتن به تعمیرگاه های گوناگون و ناآشنا داشته باشید و به راحتی گوشیتان را تعمیر کرده و از آن استفاده نمایید.

5 دیدگاه

  • من با موبایل که حرف می‌زنم خیلی تلاش می‌کنم راه نرم به خاطر همین یه جا می‌شینم ولی باز می‌بینم دارم یه کاری می‌کنم. مثلا با پرزهای فرش و موکت ور می‌رم یا دیگه هیچ کاری که نکنم دیگه با سیم هندزفری گوشی ور می‌رم.
    په بیخود نی. اونموقع تا حالا کار علمی انجام می‌دادم!! (:

    • فکر نکنم که محدوده کوچیک حرکت کردن اثری داشته باشه، تغییر سلول‌ها این مشکل رو ایجاد می‌کنه!! اگه درست بگم

  • چه جالب. هیچ وقت بهش فکر نکرده بودم . مطلب خیلی جالبی رو تهیه کردید. برایم جالب بود

  • چطور میشه از این عادت به نفع زمان ذخیره شده خودمون استفاده کنیم ؟ چه کاری رو پیشنهاد میدید دوستان موقع صحبت با تلفن انجام بدیم که نیازی به تمرکز زیاد نداشته باشه و کاری سطحی باشه دوستان ؟ که بعد از مصاحبت مقداری از برنامه های روزانمون هم پیش برده باشیم لطفا در شرایط های متفاوت نظر بدید ؟ مثلا در خانه : اب دادن گلها و … در محل کار و …

    • سلام
      به نظر می رسد خیلی نمی توان کار خاصی کرد. مخصوصا کارهایی که می تواند خطرناک هم باشند. اما پیاده روی و ورزش می تواند گزینه خوبی باشد 🙂

دیدگاهتان را بنویسید