finsta (فینستا) چیست و چگونه می‌توان در اینستاگرام یکی ساخت و مدیریت کرد؟

Finsta Account , Elbaan
نوشته شده توسط البان

شاید خود شما هم یکی از کاربران دارای finsta باشید بدون اینکه نامش را بدانید. فینستا چیزی است که این روزها خیلی از اینستاگرام بازان از آن استفاده می کنند. در ادامه البان برایتان توضیح می دهد که فینستا چیست.

finsta چیست؟

خیلی از افراد یک اکانت اینستاگرامی دارند. برخی هستند که بیشتر از یک اکانت دارند. این اکانت های اضافی تحت عنوان finsta نام دارند که درواقع خلاصه fake instagram هست. افراد در این صفحات خود عکس ها و مطالبی می گذارند که شاید دوست ندارند در صفحه اصلی خود بگذارند و یا مخصوص دوستان خاصی می خواهند مطالبی را به اشتراک بگذارند.

Finsta Account , Elbaan

حتی ممکن است یک فینستایی بسازید که هیچ کس به آن دسترسی نداشته باشد و کاملا مخفی و خصوصی بماند. بنابراین درواقع فینستا یک محیطی است که کاربر می خواهد مطالبی منتشر کند که تمام فالوورهای او نتوانند ببینند، یا عده کمی ببینند و یا اصلا هیچکس نبیند.

آیا finsta بد است؟

همانطور که گفتیم فینستا برخلاف نامش که فیک بودن را یدک می کشد، خیلی چیز بدی نیست. شاید بگویید که یک کاربر چرا باید محیطی مخفی و خصوصی داشته باشد؟! اما خصوصی شدن محیط اصلا به معنای بد بودن نیست. ممکن است شخصی در کنار شهرت و اشتراک گذاری مطالبی با همه، بخواهد مطالبی خصوصی تر را با خانواده و دوستان نزدیکش به اشتراک بگذارد.

بنابراین همانطور که گفتیم، داشتن finsta چیز بدی هم نیست و شاید شما هم الان دلتان می خواهد یکی بسازید!؟

چگونه یک finsta بسازیم و مدیریت کنیم؟

داشتن اکانت فینستا اصلا نیازی به کار زیادی ندارد. نیازی نیست تا شما ایمیل دیگری بسازید. نیازی نیست تا کاری کنید که همزمان چندتا اینستاگرام روی گوشی خود داشته باشید. تمام این اکانتها از طریق همان یک اپ اینستاگرامی داخل گوشی تان قابل ایجاد و مدیریت هستند!

اقدامات مورد نیاز برای ایجاد یک finsta به شرح زیر است:

  1. اپ اینستاگرام را باز کنید.
  2. وارد بخش پروفایل خود شوید.
  3. وارد بخش تنظیمات شوید (از طریق علامت سه نقطه یا سه خط)
  4. در پایین صفحه گزینه Add Account را انتخاب کنید.
  5. یک فینستا یا همان اکانت جدید را بسازید!

Finsta Account , Elbaan

  • یک راه میانبر هم وجود دارد. وقتی روی نام کاربری خود بزنید، یک گزینه Add Account خواهید دید.

حالا شما یک فینستا ساخته اید. برای آنکه بین اکانت های مختلف خودتان بتوانید بروید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد بخش پروفایل خود شوید.
  2. روی نام کاربری خود بزنید.
  3. اگر اکانت دیگری ساخته باشید، نام آن را می توانید ببینید و با زدن روی آن وارد آن کاربری خواهید شد!

Finsta Account , Elbaan

به همین سادگی شما یک finsta ساخته اید و می توانید میان تمام صفحات فینستایی خودتان نیز حرکت کنید!

مطلب مرتبط: آشنایی با مشکلات عمومی در اینستاگرام موبایل

کلام آخر

اگرچه به نظر می رسد که یک فضای کاملا خصوصی ساخته اید، اما همانطور که قبلا هم گفته ایم، این فضاهای خصوصی اینستاگرام خیلی هم ایمن نیستند، مراقب باشید که چه چیزهایی را به اشتراک می گذارید.

در صورتیکه باز هم سوالی در خصوص استفاده از اینستاگرام و یا نرم افزار های موبایل داشتید می توانید در پایین هر یک از پست های مرکز تعمیرات موبایل البان سوال خود را بپرسید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل البان پاسخ شما را ارائه دهند.

همچنین برای انجام انواع تعمیرات مورد نیاز گوشی های موبایل خود از طریق نوار ابزاری که در پایین همین صفحه قرار داده شده است می توانید درخواست خود را ثبت نمایید تا از مشاوره رایگان تعمیرات موبایل مجموعه البان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید