ارور 1009 چیست؟ و چگونه می توان با وجود آن در آیفون کار کرد؟

ارور 1009 دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

اگر آیفون داشته باشید حتما این اتفاق برایتان افتاده که هنگامی که بخواهید یک نرم افزار را از اپ استور دانلود کنید، نتوانید و ارور 1009 روی صفحه ظاهر شده و اجازه دانلود و نصب را به شما ندهد. و این ارور مدام در هر برنامه ای که باز می کنید و هرگاه به اینترنت وصل می شوید تکرار می شود. گاهی خیلی اعصاب خورد کن هم می شود.

مرتبط: خطرات اپل آیدی خریدنی

بله، ارور 1009 یعنی دوست عزیزی که در ایران زندگی می کنی، شرکت اپل در ایران نمایندگی ندارد و تو اجازه نداری که از خدمات اپل استفاده کنی! این یعنی مسدود شدن امکانات اپل از طرف اپل برای ایرانی ها! حتی در این حالت، نمی توانید اپ ها خود را به روز کنید.

مطلب مرتبط:  آموزش رایگان و بسیار ساده ساختن اپل آیدی با ایمیل خود

چاره ارور 1009 چیست؟

یک راه این است که صبر کنید تا این فیلترینگ برداشته شود. همانطور که آمدنش یهویی بود، رفتنش هم یهویی است. اصلا معلوم نیست که کی می آید و کی می رود. باید مدام چک کنید تا بلاخره متوجه موضوع بشوید. وقتی که دایره دانلود و نصب شروع به پر شدن کند و ارور 1009 ظاهر نشود.

راه دیگر این است که یک فیلترشکن یا وی پی ان داشته باشید و در این مواقع از آنها استفاده کنید. اینطوری اپل فکر می کند که شما از ایران نیستید و از کشوری دیگر اقدام به دانلود و نصب می کنید.

امیدواریم که این فیلترینگ ها هر چه زودتر تمام شود و اپل به کاربران ایرانی اش بیشتر بها دهد و روابط سیاسی اجازه دهد تا در ایران هم نمایندگی بزند.

ضمنا با وجود این ارور در ساخت اپل آیدی هم ممکن است مشکل داشته باشید! لذا در صورتیکه با خواندن مطالب مرتبط با آیفون نتوانستید ایرادات نرم افزاری گوشی خود را مرتبع سازید و یا نیاز به تعمیرات سخت افزار گوشی آیفون خود پیدا کردید به راحتی از طریق لینک زیر می توانید رفع ایرادات مرتبط با گوشی آیفون خود را به تیم تخصصی البان بسپارید. 

7 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید