تبلیغات در واتساپ بدون محدود شدن توسط خود اپ

تبلیغات در واتساپ دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

اگر به یاد داشته باشید در تلگرام هنگامی که یک پست ثابت را به تعداد زیادی از افراد می فرستادید، تلگرام شما را محدود می کرد و برای مدتی اجازه ارسال هیچ پستی نداشتید، و بعد از مدتی هم تنها قادر بودید تا به کاربرانی که در لیست مخاطبانتان قرار دارند پستی ارسال کنید. اما در واتساپ داستان متفاوت است و به نوعی تبلیغات در واتساپ آزاد هست.


به نوعی تبلیغات در واتساپ آزاد است!


شما در صفحه ابتدایی اپ واتساپ یک گزینه تحت عنوان Broadcast Lists می بینید. با انتخاب این گزینه می توانید یک لیستی از افراد را تهیه کنید. گویی که دارید گروه تشکیل می دهید. اما تفاوت اساس این لیست با گروه در این است که اعضای این لیست از وجود یکدیگر اطلاع ندارند و نمی دانند که اصلا چنین لیستی وجود دارد.

بنابراین شما برای تبلیغات در واتساپ کافیست در ابتدا لیست مخاطبان را تشکیل دهید و بعد پست مورد نظرتان را به لیست درست شده ارسال کنید. همچون bcc در ارسال ایمیل به تعدادی مخاطب شده و تبلیغاتتان انجام می گیرد.


مرتبط: مشکلات رایج در واتس اپ موبایل و راهکارهای آن


با رفتن تلگرام و تمام خوبی هایش سعی داریم تا با آموزش های متنوع و کاربردی از واتساپ کمک کنیم تا کمتر نبود تلگرام برایتان حس شود و بتوانید با استفاده از واتساپ کارهایتان را به نحو احسنت انجام دهید. چنانچه شما هم تجربه خوبی دراین زمینه دارید خوشحال می شویم نظرتان را در کامنتهای زیر این پست ببینیم. نظر مثبت شما می تواند تبدیل به یک پست دیگر و کمک رسان در بلاگ شود و حتما از شما هم نام برده خواهد شد!


مرتبط: بررسی مکالمه صوتی در واتساپ


2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید