تغییر متن در واتساپ به سادگی، یکی از ویژگی های این اپ اجتماعی

تغییر متن در واتساپ دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

با فیلتر شدن تلگرام، مجبور هستیم برای انجام کارهای روزمره خود از اپهای اجتماعی دیگری استفاده کنیم. معمولا به دنبال اپی هستیم که علاوه بر امنیت بالاتر امکانات بالاتری هم برایمان داشته باشد. واتساپ یکی از اپ هایی است که می تواند در این گروه بگنجد. سعی خواهیم کرد با ویژگی های مختلف واتساپ در پست های جداگانه شما را آشنا کنیم و برای همین در این پست راجع به تغییر متن در واتساپ برایتان خواهیم گفت.


 تغییر متن در واتساپ به این معنا که شما می توانید نوشته خود را همانند آنچه در وورد انجام می دهید، بولد، ایتالیک، با زیر خط و یا حتی خط روی کلمه تایپ کنید!


یک قابلیت در واتساپ که در تلگرام هم وجود نداشت، امکان تغییر متن واتساپ است به این معنا که شما می توانید نوشته خود را همانند آنچه در وورد انجام می دهید، بولد، ایتالیک، با زیر خط و یا حتی خط روی کلمه تایپ کنید. این کار به دو روش قابل انجام هست. که هردو روش را برایتان شرح خواهیم داد.

Related image

یک روش برای تغییر متن واتسپ این است که ابتدا متن را تایپ کنید، انتخابش کنید و با توجه به گزینه هایی که در بالایش ایجاد می شوند یک حالت را انتخاب کنید.

مطلب مرتبط: مشکل واتس اپ موبایل و راهکارهای آن

روش دیگر به نوعی کد زدن هست. می توانید از کاراکترهای * _ ~ استفاده کنید. قبل و بعد از کلمات یا جمله مورد نظرتان وقتی این کاراکترها را بیاورید حروف میانی تغییر خواهند کرد. باز هم اگر به مشکلی در استفاده از واتس اپ خود داشتید به مقاله ای که در پایین همین صفحه نوشته شده است مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید