چت با خود در واتساپ ، فایل ها و چت های مورد نظرتان را نگه دارید

چت با خود در واتساپ دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

در تلگرام یک ویژگی اساسی و کاربردی این هست که می توانید با خود به اصطلاح چت کنید. مطالب و فایل های مورد نظر و مطلوبتان را در آن ذخیره می کنید. در به روز رسانی های اخیر هم که این گزینه به آیتم های ذخیره شده تبدیل شده و شما به راحتی مطالب مطلوب را ذخیره می کنید. چت با خود در واتساپ نیز وجود دارد. اما کمی متفاوت با تلگرام.


شما در واتساپ هم به راحتی مطالب مطلوب را می توانید ذخیره کنید


اگر بخواهید امکان چت با خود در واتساپ را داشته باشید، هرگز خودتان را به عنوان یک مخاطب تنها نمی توانید پیدا کنید تا با خود چت کنید. تکلیف چیست؟ چاره کار ساده هست. باید یک گروه تشکیل دهید با خودتان و در گروه تنهاییتان با خود چت کنید!

خوب است بدانید: واتس اپ بیزینس و فواید آن

چت با خود در واتساپ اِلـبان

روند کار ایجاد فایل شخصی در واتساپ

  • یک گروه با هر نامی تشکیل دهید. (توصیه داریم نام این گروه را به گونه ای انتخاب کنید که بعدا راحت پیدایش کنید مثلا گروه من یا Me.)
  • با اطلاع قبلی، یک از دوستانتان را به عنوان تنها عضو دیگر گروه انتخاب کنید. همانطور که می دانید هنگام تشکیل گروه در واتساپ حتما حداقل بایستی یک عضو به غیر از خودتان را انتخاب کنید.
  • وقتی گروه تشکیل شد، شما به عنوان ادمین گروه می توانید هر کاری بکنید. اینجاست که باید از قدرت ادمینی خود استفاده کرده و دوستتان را از گروه بیرون کنید.
  • بنابراین یک گروه دارید که فقط خودتان در آن عضو هستند و می توانید نوشته ها، فایل ها و پست های سایر گروه ها را به گروه تنهایی خودتان ارسال و ذخیره نمایید!
  • می توانید این گروه را به ابتدای ستون چت ها هم اصطلاحا پین کنید.

اگر شما هم ترفندهایی در زمینه واتساپ بلد هستید، خوشحال می شویم آن را با البان و دیگر کاربران در میان بگذارید!

یک روش ساده دیگر

با استفاده از روش قبلی می توانید فایل ها را به نوعی پوشه بندی هم بکنید اما اگر نمی خواهید درگیر تشکیل گروه و … بشوید یک راهکار دیگر هم وجود دارد.

لینک زیر را در یک چت یادداشت کنید:

https://wa.me/989194303577

در بخش شماره که در لینک با رنگ سبز نشان داده شده است، شماره خودتان را وارد کنید. 98 کد ایران است. اگر شماره واتساپ شما مربوط به کشور دیگری است باید کد آن کشور را وارد کنید. وقتی این لینک را با شماره خودتان ایجاد کردید، حالا با لمس کردن آن وارد چت با خود خواهید شد. اگر باز هم مشکلی برای استفاده از واتس اپ خود داشتید می توانید به مقاله ای که در پایین همین صفحه آمده است مراجعه کنید. 

مشکل واتساپ و انواع ترفندهای واتساپ

5 دیدگاه

  • سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز
    وب سایت خوبی دارید واقعا ممنون از اشتراک گذاری های مفیدتون
    خسته نباشید..

  • با اینکه قبلا این کار رو انجام داده بودم ولی بعد چند سال یادم رفته بود و امروز که با یک شماره دیگه واتساپ ریختم و خواستم چتی برای سیو و نگه داری داشته باشم هرچی فکر کردم به ذهنم نرسید.
    با اینکه راهکار ساده ای هست ولی واقعا مفیده. البته من اون پیشنهادی که برای لینک بود رو انجام ندادم. اونم حتما جالب میشه

دیدگاهتان را بنویسید