بزرگترین نگرانی تعویض گوشی هم قابل رفع است

دیجی دکی جابجایی اطلاعات
نوشته شده توسط البان

اگر تا الان گوشی های اندروید داشته اید و حال دوست دارید اپل بخرید و یا برعکس، مشکل اصلی تان در تعویض گوشی متفاوت بودن پلتفرم ها و انتقال اطلاعاتتان از گوشی قدیمی به گوشی جدید خواهد بود. در ادامه روشی را خواهیم گفت تا این مشکل نیز حل شود.

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن

تعویض گوشی ، اِلـبان

نگران نباشید. شرکت هوواوی یک نرم افزار به این منظور طراحی کرده است. نرم افزار فون کلون نرم افزاری است که با نصب برروی هردو گوشی به راحتی می توانید اطلاعتتان را جابجا نمایید. بنابراین قبل از تعویض گوشی این اپ را روی گوشی مبدا (گوشی قدیمی) و گوشی مقصد (گوشی جدید) نصب کنید و مراحل را یکی یکی طبق آنچه در اپ ذکر می شود انجام دهید.

تعویض گوشی ، اِلـبان

البته از این نرم افزار در حالتی که پلتفرم نیز تغییر نکند می توانید استفاده نمایید. در گوشی های اندروید اطلاعاتی همچون مخاطبین، پیغام ها، تاریخچه تماس، عکس ها، فیلم ها، فایل های صوتی، اسناد و نرم افزارها و در گوشی های ios اطلاعاتی همچون مخاطبین، عکس ها و فیلم ها قابل جابجایی هستند. اگر اپل به اپل تعویض گوشی دارید که خیلی از مسائل با اپل آیدی یکسان در هر دو گوشی قابل حل بوده و جای نگرانی ندارد.

لینک دانلود برنامه برای آیفون و اندروید:

appstore googleplay

2 دیدگاه

  • مدت ها بود که دنبال چنین برنامه ای می گشتم . هر چند که از شرکت هواوی دلخوشی ندارم اما به هر حال دم شما گرم که معرفیش کردید.

    • خواهشم میکنم.
      همواره در دیجی دکی تلاش می شود نیازهای اساسی مردم دیده شود و جهت رفع آنها اقدامی صورت پذیرد!

دیدگاهتان را بنویسید