جستجوی سریع در گوشی اندروید همانند آیفون

جستجوی سریع
نوشته شده توسط البان

حافظه گوشی ها این روزها با وجود زیاد بودن، خیلی سریع هم پر می شوند. انبوهی از انواع اپ، عکس، فیلم و فایل. پیدا کردن یک فایل مورد نظر از روی اسم در میان این همه فایل کار سختی به نظر می آید. برای آنکه توانایی جستجوی سریع داشته باشید ادامه پست را بخوانید.

مرتبط: گوشی هوشمند اندرویدی خود را هوشمندتر بکنید

یک راه این است که تمام فایلهای خودتان را مرتب کنید و هر فایلی که اضافه می شود را در جایگاه درستش قرار دهید. گوشی خیلی مرتب خواهد شد، اما این کار بسی طاقت فرسا خواهد بود و به مرور زمان خسته کننده.

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن

ما برای جستجوی سریع در گوشی اندرویدی یک اپ معرفی می کنیم که تنها کافی است عبارت جستجویتان را در آن وارد کنید و این اپ به خودی خود در میان فایل ها، عکس ها و حتی مخاطبان گوشی، دنبال عبارت مورد نظر خواهد گشت. نام این اپ Fast Finder هست.

فست فایندر (یابنده سریع) یک اپ سبک اندرویدی است که برای جستجو تمام فایلها را می گردد بدون اینکه مجبور باشید به فولدرهای مورد نظر بروید. چیزی شبیه به جستجوی کاربران اپلی در آیفون.

نکته جالب دیگر این نرم افزار این است که این نرم افزار امکان جستجوی سریع بر اساس فرمت هم دارد! کافیست فرمت مورد نظرتان را بنویسید و تمام فایل های آن فرمت را پیدا خواهد کرد.

در حال حاضر این اپ امکان جستجو در ایمیل ها و متون آنها را ندارد که احتمال دارد در نسخ بعدی این امکان هم اضافه شود. اما این نرم افزار کلی امکانات دیگر هم دارد که کشف آنها را بر عهده خودتان خواهیم گذاشت.

لینک دانلود: download googleplay DigiDoki

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید