آموزش نحوه اضافه کردن عکس و فیلم از گالری هنگام ساختن استوری در اینستاگرام

ساختن استوری در اینستاگرام
نوشته شده توسط البان

به جرات می توان اینستاگرام را یکی از محبوب ترین اپ های اشتراک گذاری عکس و فیلم با کمترین رقیب (به غیر از اسنپ چت) معرفی کرد. از بعد از یکی از به روز رسانی های اینستاگرام امکان ساختن استوری در اینستاگرام و اشتراک آن فراهم شد. استوری یا لایو استوری، نمایشی کوتاه از واقعه ای است که اتفاق افتاده و در مدت زمان کوتاهی نیز از روی اینستاگرام برداشته می شود چرا که بعد از اتمام این مدت زمان، دیگر این واقعه ارزش دیدن ندارد.

این پست از سری پست های بهبود زندگی با موبایل است که البان برایتان آماده کرده است.

مرتبط: دانلود کردن لایو استوری در اینستاگرام

تاریخچه مختصر از ساختن استوری در اینستاگرام 

در ماه اوت 2016 برای اولین بار ساختن استوری در اینستاگرام در چند کشور ممکن شد و بعد با یک به روز رسانی امکان افزودن فیلم هم اضافه شد و در نهایت با امکان اشتراک گذاری لایو استوری در سال 2017 به صورت جهانی محبوبیت فراوانی پیدا کرد. این استوری های زنده یا همان لایو استوری ها این امکان را فراهم ساخت تا کاربران علاوه بر نمایش زندگی روزمره خود، بتوانند پروفایل خود را خلوت نگه دارند. البته استفاده های خاص دیگری که از این قابلیت می شود، نمایش مصاحبه ها و سخنرانی ها به صورت آنلاین و در فضای مجازی و برای بینندگان ملیونی اینستاگرام می باشد.

در ساخت لایو استوری با کشیدن انگشت به سمت راست می توانید شروع به ساخت استوری خود کنید. این حالت حالت عادی این کار است. اما علاوه بر فیلم یا عکس درجا، می توانید از فیلم ها و عکس های موجود در حافظه گوشیتان نیز استفاده نمایید تنها با این شرط که از زمان گرفتن آن ها بیشتر از 24ساعت نگذشته باشد. چرا که همانطور که گفتم این استوری ها لایو هستند و بعد از مدتی نیز از روی اینستاگرام برداشته می شوند.

 

مرتبط: مشکلات رایج در اینستاگرام موبایل 

 

اضافه کردن از گالری به استوری

در چهار مرحله نحوه اضافه کردن عکس و فیلم از گالری هنگام ساختن استوری در اینستاگرام را به شما خواهیم گفت:

1- اپ اینستاگرام را باز کنید و بعد از زدن روی آیکون خانه، یا با استفاده از علامت دوربین و یا با استفاده از دایره بالا سمت چپ که زیرش نوشته Your Story یا با کشیدن انگشت به سمت راست، می توانید فرآیند ساختن استوری در اینستاگرام را آغاز نمایید.

2- هنگامی که در صفحه ضبط لایو استوری هستید، روی صفحه به سمت بالا یا پایین انگشت بکشید.

3- بعد از یک ثانیه، در پایین صفحه یک نوار از عکس ها و فیلم هایی که در 24 ساعت اخیر ذخیره کرده اید نمایش داده می شود و صفحه ذخیره تصویر تار می شود.

4- عکس ها و فیلم های مورد نظرتان را انتخاب کنید، اجزای مورد نظرتان را به استوری خود اضافه کنید و بعد آن را آپلود کنید تا ملیون ها کاربر بتوانند آن را ببینند!

ساختن استوری در اینستاگرام ، اِلـبان

ساختن استوری در اینستاگرام ، اِلـبان

تذکر مهم: همانطور که دیدید ساختن این استوری ها بسیار ساده هستند و حتی به اشتباه هم ممکن است که ساخته شوند، بنابراین مراقب باشید که از چه فیلم می گیرید و تا چه حد دیگران را داخل زندگی خود می کنید!

5 دیدگاه

  • سلام .من نميتونم گالريمو توى استورى اينستا باز كنم و فقط عكسهاى ٢٤ ساعت گذشته رو نمايش ميده در صورتى كهروى گوشيهاى ديگه ديدم كه كل گالريو توى استورى ميتونن باز كنن .اينستارو آپديت كردم .لطفا راهنمايى كنيد

    • سلام
      برای استوری در اینستاگرام تنها میتوان از عکسها و فیلمهای 24ساعت اخیر استفاده کرد. اینکه می گویید در گوشی شخصی دیگری غیر از این را دیده اید عجیب هست.
      اما اگر می خواهید که حتما عکسی متعلق به بیشتر از 24ساعت قبل را در استوری استفاده کنید می توانید آن عکس یا فیلم را به خودتان ایمیل یا تلگرام کرده و بعد در گالری ذخیره نمایید

دیدگاهتان را بنویسید