اندروید گوشیتان را با سایت MYANDROID گوگل خانه تکانی کرده و به اندروید خود تبدیل کنید

my-Android-DigiDoki
نوشته شده توسط البان

احتمالا گوشی در دست شما همانند گوشی خیلی از افراد دیگری است که از همان خریده اند، اما آیا شما نیز مانند آنها هستید؟ گوگل امکانی فراهم کرده که این تفاوت را اثبات کند و اندروید خود تان را داشته باشید.

چند روز پیش شرکت گوگل از ابزاری رونمایی کرده که به واسطه آن می توانید اندروید گوشی را به اندروید خودتان تبدیل نمایید. سایت myAndroid website این امکان را فراهم کرده تا اندروید خود را طراحی کنید، از ظاهر آن گرفته تا روش کار کردنش.

مطلب مرتبط: معرفی اپلیکیشن گوشی و مسائل پیرامون آن

برای شروع در این سایت یک تست از شما گرفته می شود. اندروید به واسطه این آزمون می خواهد شما را درک کند، طعم های مورد علاقه تان و نیازهایتان را، و برایشان بهترین راه حل را عرضه کند. در ابتدای آزمون از کاربر خواسته می شود که اول جواب دهد و بعدا فکر کند (tap first, think later). بواسطه جواب دادن سریع گوگل امیدوار است که در پاسخگویی کمال صداقت از جانب کاربر رعایت شود. انواع سوالات از شما پرسیده می شود اینکه پولک چند رنگ دوست دارید یا تک رنگ، اشکال ارگانیک یا اشکال هندسی، و حتی اینکه دوست دارید ساندویچتان به شکلی بریده شود!

myandroid-taste-test-press-image-DigiDoki

طراحی اندروید خود، اِلـبان

هدف نهایی از این سوالها این است که به شما کمک شود تا گوشیتان را با تصویر پس زمینه، بسته آیکونها و … مطلوب خودتان تغییر دهید و به اندروید خود برسید.

آزمون مربوطه که نسبتا طولانی هم هست و بین 10 الی 15 سوال می باشد، در پایان علاوه بر زیبایی مطلوب شما، کارآمدترین طراحی برای شما را نیز پیشنهاد خواهد داد. سوالاتی از نحوه استفاده شما از گوشی نیز می پرسد اینکه کار می کنید یا بازی، اطلاعات جدیدتر می خواهید یا اطلاعات باحالتر، در اندروید تازه کار هستین یا از قدیم اندرویدکار بودین؟ با توجه به پاسخهایی که بدهید، گوگل جوابی متفاوت برایتان خواهد داشت!

هنگامی که پاسخ دادن به سوالات آزمون را به پایان ببرید، سایت به شما مجموعه ای از آیکونها، لانچر، تصویر پس زمینه و حتی کیبورد مختص خود خود شما تا به اندروید خود برسید. و چنانچه از نتیجه کار خوشتان نیامد، هیچ مشکلی نیست، براحتی می توانید چندین بار دیگر این آزمون را تکرار کنید تا بلاخره به نتیجه مطلوب خودتان برسید!

اگر میشد که کل گوشی، یعنی سخت افزاراتش و همچنین ظاهرش نیز براساس سلایق و علایق خودتان باشد چه اتفاقی می افتاد؟ چقدر باحال می شد 🙂

2 دیدگاه

  • خیلی جالب هست. بحثی ما در دانشگاه داشتیم با عنوان رادیوهای هوشمند و مفهوم شبکه های ابری. در اینجا هم داره همین اتفاق می افته. یعنی به نظر میرسه گوگل داره به سمتی میره که تا اونجا که میشه همه چیز رو برپایه نرم افزار ارائه کنه و سخت افزارها تاثیر کمی بر کنترل داشته باشند که به محض تغییراتی خاص فقط بروز رسانی های نرم افزار داشته باشیم. مثلا گوشی خریداری بشه برای 10 سال اما تنها نیاز به بروز رسانی نرم افزاری باشه نه اینکه دیگه گوشی جدید با امکانات جدید خریداری بشه

    • البته این کار گوگل فواید دیگری هم برایش دارد، این گونه که سلایق کاربران گوناگونش را متوجه شود، در به روز رسانی های بعدی اندروید می تواند بعضی از آنها را در نظر بگیرد و این گونه رضایتمندی بیشتری از مشتریانش کسب کند!

دیدگاهتان را بنویسید