آموزش محدود کردن عضویت اجباری در گروه های واتساپ

عضویت اجباری در گروه های واتساپ ، البان
نوشته شده توسط البان

آیا تا به حال با پدیده عضویت اجباری در گروه های واتساپ مواجه شده اید؟ واتساپ خود را باز می کنید و می ببینید که در گروه هایی عضو شده اید، بدون اینکه اصلا بدانید این گروه ها چه هستند و به چه دلیلی در آنها عضو شده اید. البان در این پست به شما آموزش می دهد تا برای پیشگیری از عضویت اجباری در گروه های واتساپ چه اقداماتی باید انجام بدهید.

مطلب مرتبط: انواع مشکل واتساپ گوشی

شیوه کار برای نسخه های قبلی واتساپ در اندروید و آیفون کمی متفاوت بود اما در نسخ جدیدتر آن در هر دو پلتفرم روش یکسان شده است.

محدود کردن عضویت اجباری در گروه های واتساپ

در واتساپ وارد تنظیمات (Settings) شوید. در گوشی های اندروید باید روی سه نقطه یا سه خط بالای صفحه بزنید و از طریق منوی باز شونده، گزینه تنظیمات را انتخاب کنید. اما در گوشی های آیفون در پایین صفحه نواری وجود دارد که چند گزینه را نمایش می دهد. یکی از این گزینه ها قسمت تنظیمات است.

عضویت اجباری در گروه های واتساپ ، البانعضویت اجباری در گروه های واتساپ ، البان

در بخش تنظیمات روی گزینه اکانت (Account) بزنید.

عضویت اجباری در گروه های واتساپ ، البان

در اکانت باید بخش حریم خصوصی (Privacy) را انتخاب نمایید.

عضویت اجباری در گروه های واتساپ ، البان

در این بخش تمام مواردی را که می توانید محدود کنید قابل دیدن هستند. یکی از این گزینه ها، گزینه گروه ها (Groups) است.

 عضویت اجباری در گروه های واتساپ ، البان عضویت اجباری در گروه های واتساپ ، البان

در این بخش سه گزینه وجود دارد:

  • همه (Everyone) : یعنی هر کسی که شماره شما را داشته باشد می تواند شما را در یک گروه عضو کند.
  • مخاطبان من (My Contacts) : با انتخاب این گزینه، علاوه بر اینکه شخص مقابل باید شماره شما را داشته باشد، شما هم باید شماره او را داشته باشید و در لیست مخاطبین خودتان ذخیره کرده باشید.
  • مخاطبان من به غیر از (My Contacts Expect) : این حالت دقیقا مانند حالت قبلی است با این تفاوت که شما در این بخش افرادی از مخاطبین خودتان را مستثنی می کنید که آنها دیگر نمی توانند شما را به عضویت گروه در بیاورند!

عضویت اجباری در گروه های واتساپ ، البان عضویت اجباری در گروه های واتساپ ، البان

حالت پیشفرض روی گزینه همه است، شما با توجه به حالت مطلوب خودتان در بحث محدودسازی عضویت در گروه ها یکی از این گزینه ها را انتخاب کنید. در صورتیکه نتوانستید مشکلات خود را مرتفع نمایید و یا دستگاه شما دچار مشکل شده است می توانید از راهنمایی رایگان کارشناسان سامانه تعمیرات موبایل البان بهره مند گردید. برای این منظور در پایین همین پست سوال خود را گذاشته و یا از طریق لینک پایین همین صفحه یک درخواست رایگان ثبت نمایید. زندگی با موبایل در کنار لذت هایی که دارد نیاز به به روز رسانی اطلاعات نیز هست تا بتوان از تمام مزایای این ابزار هوشمند استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید