پوشیدنی های هوشمند جالب معرفی شده در نمایشگاه CES 2019

پوشیدنی های هوشمند دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

هر ساله در نمایشگاه CES شرکت های مختلف انواع پیشرفت های فناورانه خودشان را به معرض نمایش می گذارند تا قدرت خود را نشان دهند. در نمایشگاه امسال پوشیدنی های هوشمند جالبی معرفی شدند که می خواهیم در این پست برایتان شرح دهیم.

مطلب مرتبط: بلوتوث گوشی و انواع مسائل پیرامون آن

پوشک هوشمند

بله، پوشکی که تن بچه می کنید هم می تواند هوشمند باشد! درواقع پوشک همان پوشک هست، اما یک وسیله ای به پوشک وصل می شود و از طریق یک اپ موبایل والدین را از وضعیت داخله آگاه می کند. این محصول از سال 2018 در ژاپن و هنگ کنک فروخته شده است و شرکت MONIT امیدوار است امسال بتواند این فروش این محصول را در امریکا آغاز کند. هدف این شرکت از تولید این پوشیدن هوشمند پیشگیری از ناراحتی نوزادان بر اثر دیر عوض شدن است.

پوشیدنی های هوشمند اِلـبان

جواهر هوشمند

شاید یکی از موارد مهم مخصوصا در میان بانوان محترم، ست کردن زیورآلات با لباسشان است. شرکت IGLAM کار را ساده کرده و از این پس می توانید سنگ انگشتر خود را متناسب با رنگ لباس و لاک ناخنتان به هر رنگی که می خواهید در بیاورید. رنگ این سنگ از طریق یک اپ موبایل کنترل می شود!

پوشیدنی های هوشمند اِلـبان

ساعت های هدایتی

ساعت های هوشمند و به طور کلی تر مچ بند های هوشمند، از پوشیدنی های هوشمند پر استفاده این روزها به شمار می روند. حال شرکت INDIEGOGO به فکر دوچرخه سواران هم بوده و ساعتی طراحی کرده که روی هر دو دست بسته می شود و هنگام دوچرخه سواری به راحتی قابل رویت هستند و تمام پارامترهای مورد نیاز ورزشکار را به او نشان می دهند. نشان دادن مسیر نیز یکی دیگر از ویژگی های خوب این ساعت ها است.

پوشیدنی های هوشمند اِلـبان

هشدار دهنده دستشویی

شاید خنده دار و مسخره به نظر برسد، اما یکی از مشکلات شایع این روز ها در افراد دارای ناراحتی های خاص و برخی افراد مسن، ندانستن زمان مناسب رفتن به دستشویی است! شرکت DFREE یک وسیله ای طراحی کرده که با پوشیدن آن زمان مناسب برای استفاده از دستشویی به فرد گفته می شود تا او نیز همچون سایرین بتواند به موقع به دستشویی برود.

پوشیدنی های هوشمند اِلـبان

خواب خوش

اگر به خوبی و عمیق نمی توانید بخوابید، شرکت INDIEGOGO یک ساعت هوشمند مخصوص خواب طراحی کرده است. این ساعت که Dreamon نام دارد، پالس هایی تولید می کنند که این پالس ها همان پالس های مغز برای رفتن به خواب عمیق هستند. با کمک این ساعت و پالس های آن می توانید خواب هایی عمیق و راحت داشته باشید. نگران نباشید، مدت زمان تولید این پالسها را خودتان تعیین می کنید و از کار اخراج نخواهید شد!

پوشیدنی های هوشمند اِلـبان

کمربند هوشمند

برخی افرد به دنبال راهی برای آب کردن شکم خود هستند. ورزش می کنند و مرتب دور کمر خود را اندازه می گیرند. می خواهند بدانند که چقدر ورزش کردند و … شرکت WELT کمربندی هوشمند طراحی کرده که مراقب شما هست، دور کمرتان را روی موبایلتان نشان می دهد و اگر نیاز باشد برای حرکت و کمتر خوردن هم به شما تذکر خواهد داد.

پوشیدنی های هوشمند اِلـبان

از پوشیدنی های هوشمند گفتیم، اما آیا شما دوست دارید که تمام این ها را داشته باشید؟ چقدر برای هوشمند شدن زندگی خود حاضرید خرج کنید؟

 

دیدگاهتان را بنویسید