استیکر روی عکس در تلگرام 6.2

استیکر روی عکس در تلگرام ، تعمیرات موبایل البان
نوشته شده توسط البان

باز هم تلگرام و به روز رسانی های جذابش که جدایی کاربران را از خودش سخت تر می سازد. در حالی که واتساپ در حال ایجاد ابتدایی ترین امکانات در به روز رسانی های خودش است، تلگرام امکان اضافه کردن استیکر روی عکس را در آخرین به روز رسانی خودش ارائه کرده است که در ادامه البان در این رابطه بیشتر توضیح می دهد.

استیکر روی عکس در تلگرام مشابه به استوری در اینستاگرام

اگر در اینستاگرام اقدام به ارسال استوری کرده باشید، حتما با انواع افکت های موجود در استوری های اینستاگرام هم آشنا شده اید. حالا تلگرام در آخرین به روز رسانی خودش، در کنار امکان قرار دادن استیکر روی عکس به کاربر امکانات زیاد دیگری در ویرایش و ارسال عکس عرضه کرده است.

استیکر روی عکس در تلگرام ، تعمیرات موبایل البان

هنگامی که شما می خواهید یک عکس را برای شخص دیگری ارسال کنید، می توانید روی آن عکس انواع تغییرات را اعمال کنید و حتی از استیکرهای متحرک هم استفاده کنید. اگر از استیکر متحرک استفاد کنید، این عکس به صورت اتوماتیک به یک گیف تبدیل خواهد شد.

علاوه بر عکس، می توانید استیکر را روی گیف ها و فیلم های ارسالی خودتان نیز اضافه کنید و جذابیت های خاص خودتان را ایجاد کنید.

سایر امکانات جالب تلگرام 6.2 علاوه بر امکان الصاق استیکر روی عکس

قرار دادن استیکر روی عکس تنهای یکی از جذابیت های تلگرام 6.2 است و موارد زیاد دیگری هم وجود دارند که در ادامه به آنها می پردازیم

ویرایش ویدیوهای ارسالی در تلگرام 6.2

در کنار افزودن استیکر روی عکس و فیلم، تلگرام در نسخه 6.2 به شما امکان ویرایش فیلم های ارسالی تان را نیز داده است. با چند حرکت ساده، می توانید ویرایش های خاصی روی فیلم ارسالی تان اعمال کنید.

در نسخه اندروید امکانات دیگری هم اضافه شده و یکی از آنها این است که فیلم هایی که زیر 30 ثانیه هستند، به طور خودکار هنگام پخش به صورت لوپ شده و تکرار می شوند

جستجو در گیف ها

در نسخه به روز شده، هنگامی که به بخش گیف ها بروید، خود به خود، گیف های ترند روز برایتان جلوتر نمایش داده می شوند.

استیکر روی عکس در تلگرام ، تعمیرات موبایل البان

همچنین زمان لود شدن گیف ها داخل پنل جستجو کمتر شده تا سریعتر به گیف مورد نظرتان برسید

پوشه بندی منعطف

در نسخه 6.2، می توانید با انتخاب هر چتی، آن را به راحتی به هر فولدری که از قبل ایجاد کرده اید منتقل کرده و از آنجا پاکش کنید

استیکر روی عکس در تلگرام ، تعمیرات موبایل البان

امکانات اضافه شده مخصوص اندروید

ارسال و باز کردن پیام ها با انیمیشن روان تری انجام خواهد گرفت. پخش ویدیو دارای امکانات بیشتری شده و کاربر راحت تر می تواند بدون عوامل مزاحم فیلم ها را در تلگرامش ببیند.

مدل حافظه پنهان و ذخیره اطلاعات در گوشی اندرویدی قابل تنظیم است که از طریق Settings -> Data and Storage -> Storage Usage قابل مدیریت است.

استیکر روی عکس در تلگرام ، تعمیرات موبایل البان

هنگام وارد کردن رمز دوم، هویت دو مرحله ای، نیز یک میمون نظاره گر کار شما خواهد بود، که البته این یک شوخی از طرف تلگرام است و از لحاظ امنیتی مشکلی برایتان نخواهد ساخت

کلام آخر

یک توصیه داریم که پیش از این نیز بارها آن را تکرار کرده ایم، سعی کنید تا جای ممکن از تلگرام اصلی استفاده کنید و برای به روز رسانی نیز تنها از طریق گوگل پلی یا پلی استور در گوشی های اندروید و اپ استور در گوشی های آیفون استفاده کنید. تلگرام های غیر اصلی به هیچ عنوان ایمن نیستند و علاوه بر خودتان برای سایر کسانی که با شما هم گروه هستند نیز ممکن است مشکل ایجاد نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشکلات تلگرام موبایل به مقاله ای که لینک شده است مراجعه کنید تا بهتر و با دقت بهتری بتوانید از تلگرام موبایلتان استفاده نمایید. باز هم اگر هر سوال نرم افزاری دیگری داشتید سوال خود را در پایین هر یک از پست ها بپرسید تا کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل البان سوالات شما را در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ گویند. 

1 دیدگاه

  • تلگرام امکاناتش خیلی بیشتر از واتس اپ شده. واتس اپ گاها محدودیت های خنده داری داره . مثلا اینکه تا خودت یه فایلی رو دانلود نکنی برای یه شخص دیگه نمیتونی ارسال کنی! . شاید روزی تلگرام رقیبت سرسختش رو از میدان خارج کنه. البته اگر تلگرام در امریکا شکل میگرفت به نظرم خیلی زودتر این اتفاق اتفاده بود

دیدگاهتان را بنویسید