اضافه کردن موسیقی به استوری در اینستاگرام با توجه به قوانین کپی رایت

نوشته شده توسط البان

اگر تا به حال سعی کرده باشید در اینستاگرام یا فیس بوک فیلمی که دارای آهنگ هست را بارگذاری کنید حتما متوجه گیرهای فراوان آنها شده اید. منظور موسیقی پشت زمینه نیست بلکه فیلم یا کلیپی که رویش آهنگ سوار کرده باشید. این گیرها همگی ناشی از قوانین کپی رایت یا همان حق معنوی مربوط به منتشر کننده می باشد. اگر شما بخواهید موسیقی به استوری خود اضافه کنید، تا پیش از این همین مشکل را داشته اید، البته کلا امکانش را هم نداشتید و دلیلش هم همین بوده.

این گونه آموزش ها در زندگی با موبایل از آن لحاظ اهمیت دارند که می توانند لذت زندگی با آن را بیشتر کنند.


مرتبط: ساخت استوری با عکس و فیلم های داخل گالری گوشی


وقتی کلیپی با موسیقی بارگذاری می کنید، در ابتدا پرسیده می شود که آیا قوانین کپی رایت را رعایت کرده اید؟ در صورت تایید شما، باز هم چند ساعتی طول خواهد کشید تا گفته شما تایید شود و فیلم شما بارگذاری شود. این قانون در حمایت از پدیدآورندگان آثار در کشورهای دیگر به شدت کنترل می شود و مجازات سنگینی در صورت نقص آن اعمال خواهد شد.

اضافه کردن موسیقی به استوری اِلـبان

اما حالا برای اضافه کردن موسیقی به استوری در اینستاگرام چه باید کرد؟ الان وقتی می خواهید به استوری خود یک استیکر، عکس یا فیلمی اضافه کنید، یک آیکون مربوط به موسیقی هم اضافه شده است. وقتی این آیکون را انتخاب کنید، وارد کتابخانه موسیقی که بشوید، لیستی از انواع گزینه هایی که می توانید انتخاب کنید برایتان ظاهر می شود. آهنگ مورد نظرتان را انتخاب می کنید، می توانید در آهنگ عقب و جلو بروید تا به بخش مورد نظرتان برسید، و روی استوری خود اضافه اش کنید.


مرتبط: دانلود کردن استوری ها از اینستاگرام در تلگرام


قراردادی بین فیس بوک (که صاحب اینستاگرام هم هست) و شرکت های پخش موسیقی منعقد شده که به شما اجازه می دهد به صورت رایگان و با رعایت حق کپی رایت بتوانید موسیقی به استوری خود اضافه کنید. البته که نه تمام موسیقی ها و تنها آنهایی که در لیست موجود هستند که احتمالا تنها شامل آهنگ های خارجی می شود.

برای رفع مشکلات اینستاگرام در موبایل خود می توانید به پستی که لینک شده است مراجعه کنید و یا در پایین همین پست سوال خود را بپرسید تا کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل البان در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ شما را ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید