بازی مخفی کروم در حالت آفلاین و آنلاین!

بازی مخفی کروم دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

حتما برایتان اتفاق افتاده که بخواهید صفحه ای را باز کنید و یا به دلیل ضعیف یا قطع بودن اینترنت و یا صحیح نبودن آدرس صفحه مورد نظرتان، با پیغامی مواجه شوید با حضور یک دایناسور در کنار آن! دفعه بعدی که با چنین صفحه ای مواجه شدید، به جای ناراحتی، شما می توانید با این دایناسور وارد بازی مخفی کروم شوید!

اگر به چنین صفحه ای هم برنخوردید، برای امتحان کافی است آدرس chrome://dino را در قسمت آدرس کروم خود وارد کنید تا صفحه مشکل دار بودن اینترنت با دایناسور کنار آن باز شود. در این صفحه دکمه اسپیس (space) را که بزنید وارد بازی می شوید.


مطلب مرتبط: اینترنت گوشی موبایل و تکات مهم استفاده از آن


دایناسور با دکمه اسپیس یا فلش بالا می پرد و با دکمه فلش پایین خم می شود. هدف در این بازی گذر از موانع است و در امتداد مسیر هوا تاریک و روشن هم می شود.

بازی مخفی کروم اِلـبان

این بازی در تاریخ 7 سپتامبر 4 ساله شد! اگر در روز 7 سپتامبر آن را باز کنید، دایناسور بازی مخفی کروم یک کلاه تولد هم بر سرش دارد! به بهانه تولد چهار سالگی این بازی مخفی کروم ، شرکت گوگل یک مصاحبه با سازندگان آن منتشر کرده است. جالب است بدانید این بازی ساده ماهانه 270 میلیون بار بازی می شود و خیلی از افراد به عمد اینترنت خود را قطع می کنند تا این بازی را انجام دهند. بیشتر مشتریان این بازی از مناطقی بوده که یا اینترنت خیلی گران است و یا قطعی های مکرر دارد!

این آمار برای بازی ای که در حالت عادی مخفی است خیلی جالب است. شما می توانید یا با قطع اینترنت وارد صفحه ورود به بازی شوید و یا از طریق آدرس سایت معرفی شده در بندهای قبلی. این بازی روی موبایل و ویندوز قابل انجام هست، فقط باید مراقب باشید که شما را از کار و زندگی نیندازد! 🙂

دیدگاهتان را بنویسید