تلگرام نسخه ویندوز باگ دارد و شما را از این اپ بیرون می اندازد، مشکل از شما نیست!

تلگرام نسخه ویندوز دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

بعد از اندروید، نسخه تلگرام ویندوز یکی از محبوبترین و پر استفاده ترین نسخه های تلگرام‌ است و مخصوصا برای ادمین گروه ها و کانال ها تلگرام نسخه ویندوز کار را راحت تر کرده و سرعتشان را بیشتر می کند.

مطلب مرتبط: مشکلات نرم افزاری


این بمعنای مشکل جهانی بودن و عدم دستکاری اطلاعات در داخل می باشد!


اما چند روزی است که کاربران تلگرام نسخه ویندوز با مشکل بسته شدن ناگهانی این نرم افزار مواجه هستند. با توجه به عدم ارائه هر گونه به روز رسانی برای تلگرام نسخه ویندوز، ابتدا تصور شده که موضوع یا همان بحث فیلتر شدن مجدد تلگرام باشد و یا اینکه رایانه کاربران مشکل داشته باشد. اما بعد از سوالات متعدد کاربران و دوستان کانال تلگرامی البان (از طریق روبات کانال) و همچنین تماس ها و درخواست های مکرر مشاوره رایگان نرم افزاری در واحد اِلـبان، بر آن شدیم تا در این زمینه تحقیق کرده و موضوع را به اطلاع دوستان برسانیم.

در تحقیقات گروه البان، مشخص شد که این باگ ناشی از ساختار داده‌ هایی است که به تلگرام نسخه ویندوز می‌ رسد. که این موضوع بحث فیلترینگ تلگرام را بیش از پیش تقویت کرد که خوشبختانه با تحقیقات بیشتر کاملا رد شد. مشکل تنها برای دوستان داخلی نیست و افراد زیادی در نقاط مختلف دنیا مشکل مشابه را گزارش کرده اند و این بمعنای مشکل جهانی بودن و عدم دستکاری اطلاعات در داخل می باشد!

ممکن است این مشکل بدلیل ایجاد تغییرات در ساختارهای سرورهای تلگرام ایجاد شده باشد، اما به هرحال هر چه باشد به زودی رفع خواهد شد و موضوع سرقت اطلاعات یا فیلتر شدن نیست و با کمی بردباری و صبر احتمالا به زودی حل خواهد شد. هرگز به این فکر نکنید که با بستن آنتی ویروس مشکلتان حل خواهد شد، فقط رایانه تان را بی دفاع خواهید کرد!

7 دیدگاه

  • سلام من به یک مشکلی بر خوردم میخواستم ببینم شما علتشو میدونید . من کانال موزیک دارم و ویسهائی که در ربات تلگرام از موزیک جدا میکنمو داخل چنلم قرار میدم ولی ویسها داخل چنلم از حالت ویس خارج میشن و موزیکارو به صورت خودکار باز میکنن علتشو میدونید چیه؟

  • سلام من الان دو روزه که تلگرامم به مشکل خورده فیلتر شکن قوی دانلود کردم هی میزنه در حال اتصال دوباره وصل میشه بعد یهو از اپ خارج میشه دباره باید شماره وارد کنم از اول نصب کنم مشکل از کجاست

    • سلام
      در حال حاضر فیلترشکن ها خیلی اوضاع خوبی ندارند و علت اصلی میتونه از همون باشه
      همزمان امتحان کنید که آیا یک سایت فیلتر دیگر مانند فیس بوک را می توانید باز کنید یا خیر

      اگر مشکل از اتصال فیلترشکن نبود، از طریق دایرکت پیج اینستاگرام البان سوال خود را بپرسید
      پیج اینستاگرام البان: https://www.instagram.com/elbaancom/

  • سلام من میخوام تلگرام دسکتاپمو اپدیت کنم ولی گفتن ک نسخه جدید تلگرام فایلا مثه قبل توی قسمت فایلهای شخصی گوشی پیدا نمیشن و فقط تو خود تلگرام باید پیداشون کنی. این مشکلو تلگرام دسکتاپ هم داره؟

    • سلام
      سیستم ذخیره سازی در دسکتاپ و گوشی متفاوت هست. در دسکتاپ شما می توانید یک فولدر را تعیین کنید وگرنه خودش به صورت اتوماتیک در یک فولدر به نام telegram desktop در پوشه downloads ذخیره می کند

  • سلام،من چند وقتی هست ک تلگرامم ب مشکل خورده،با اینکه حدود 50 تا کانال عضوم ولی زمانی ک میخام عضو کانال بشم می‌نویسه شما بیش ب سقف مجاز رسیده اید

دیدگاهتان را بنویسید