حذف فالوورها در اینستاگرام بدون آنکه خودشان متوجه شوند

نوشته شده توسط البان

اینستاگرام یکی از فضاهای مجازی اجتماعی پر طرفدار هست که تعداد بسیار زیادی کاربر دارد. صفحات کاربران یا به صورت عمومی است و همگان می توانند پست های آنها را ببینند و آنها را اصطلاحا فالو کنند و یا خصوصی است و بدون اجازه صاحب صفحه کسی نمی تواند پست هایش را ببیند و یا او را فالو کند. در گذشته امکان حذف فالوورها تنها برای کاربران با صفحه خصوصی مهیا بود، اما حالا کاربران عمومی هم می توانند این کار را انجام دهند.


مطلب مرتبط: مشکلات و راه حل های عمومی در اینستاگرام


برای حذف فالوورها نحوه کار ساده هست. اگر دوست نداشتید شخصی شما را دنبال یا فالو کند وارد پروفایل خود شوید و گزینه followers را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه صفحه ای برایتان باز می شود که در آن تمام اشخاصی که شما را فالو می کنند را می توانید ببینید.

حذف فالوورها اِلـبان

برای حذف فالوورها یی که مد نظرتان هست در میان نام ها هم می توانید جستجو کنید و هم اینکه به صورت معمولی بگردید تا پیدایش کنید. وقتی شخص مورد نظر را یافتید، روی سه نقطه ای که جلوی اسمش هست بزنید. گزینه ای می آید که از شما می پرسد می خواهید این شخص را حذف کنید؟ با انتخاب گزینه Remove شخص مورد نظر حذف خواهد شد.

حذف فالوورها اِلـبان حذف فالوورها اِلـبان

بدین ترتیب فالوور مورد نظرتان حذف خواهد شد. اما مسئله جالب این هست که با این کار خود شخص متوجه نمی شود که شما او را بیرون یا remove کرده اید و تنها زمانی متوجه خواهد شد که بخواهد ببیند چرا از شما در اینستاگرام خبری نیست و به نام شما را جستجو کند، که در آن زمان می بیند که گزینه فالو کردن شما فعال است و می فهمد شما او را حذف کرده بودید.

اگر دوست ندارید افراد غریبه و آشنا بدون اجازه تان امکان دنبال کردن شما را در اینستاگرام داشته باشند، بهترین کار این است که صفحه تان را به صورت خصوصی یا private بکنید تا افراد برای دنبال کردن شما مجبور باشند از خودتان اجازه بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید