دسته بندی کردن عکس های علامت گذاری شده در اینستاگرام

دسته بندی کردن عکس های علامت گذاری شده ، البان
نوشته شده توسط البان

حتما بارها شده که در اینستاگرام بخواهید عکس یا فیلمی را نگه دارید و به دیگران نشان دهید و یا برای بعدهای خودتان داشته باشید. اینستاگرام این قابلیت را با افزودن امکان علامت گذاری (bookmark) پستها گذاشته با زدن روی آیکون زیر عکس ها. در این پست درمورد دسته بندی کردن عکس های علامت گذاری آموزش خواهیم داد.

مرتبط: ذخیره کردن عکس و فیلم از اینستاگرام در تلگرام

دسته بندی کردن عکس های علامت گذاری شده ، البان

عکس ها و فیلم ها را در اینستاگرام می توان با زدن روی علامتی که پایین سمت راست آنها هست علامت گذاری و به نوعی در پروفایل خودتان ذخیره نمایید. به این علامت، علامت نشانه گذاری (bookmark icon) می گویند.

وقتی وارد پروفایلتان شوید یک علامت مشابه همین علامت خواهید دید. روی آن که بزنید به قسمت عکس ها و فیلم های نشانه گذاری شده خودتان وارد می شوید. برای دسته بندی کردن عکس های علامت گذاری شده کافیست وارد تب COLLECTIONS شوید. در این قسمت عکس ها و فیلم های ذخیره شده دسته بندی شده را می بینید. چنانچه گروه خاصی تعریف نکرده باشید عکسی نخواهید دید. برای تعریف یک گروه کافیست روی لینک Create Collection بزنید و برای گروه خود یک نام انتخاب کنید.

دسته بندی کردن عکس های علامت گذاری شده ، البان

برای دسته بندی کردن عکس های علامت گذاری شده کافیست بعد از تعریف گروه یا گروه های مورد نظرتان، وارد قسمت ALL شوید و عکسهای مورد نظر برای هر گروه را به صورت گروهی انتخاب و به گروه مورد نظرتان منتقل کنید.

 

مرتبط: صفحه اینستاگرامی مرکز تعمیرات موبایل البان

 

ضمنا از بعد از تعریف کردن گروه ها هنگام علامت و ذخیره سازی عکس و فیلم جدید می توانید گروه مورد نظرتان را مستقیما انتخاب کنید و در یک مرحله کار دسته بندی را انجام دهید. اگر برای آشنایی بیشتر با ترفندهای اینستاگرام علاقه مند هستید و یا در استفاده از اینستاگرام موبایل خود دچار مشکل شده اید حتما به مقاله ای که در پایین همین صفحه آمده است مراجعه کنید.

مشکل اینستاگرام و راهکارهای موجود برای آن

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید