دوستان صمیمی اینستاگرام را جدا کنید و برایشان استوری جداگانه منتشر کنید

نوشته شده توسط البان

آیا برای شما این اتفاق افتاده که نخواهید همه افرادی که شما را فالو می کنند یک استوری یا عکس را ببینند؟ فقط دوست دارید تا دوستان صمیمی اینستاگرام شما آنها را ببینند. این امکان در به روز رسانی جدید اینستاگرام ایجاد شده و می توانید با دوستان صمیمی تان فضایی خصوصی تر داشته باشید.

به تازگی در اینستاگرام یک ویژگی ایجاد شده که می توانید دوستان صمیمی اینستاگرام را از سایر اشخاصی که شما را فالو می کنند جدا کنید. این دوستان صمیمی را در یک گروه می گذارید و برخی چیزها را فقط با آنها به اشتراک می گذارید.

مطلب مرتبط:  افزودن موسیقی به استوری در اینستاگرام

از بعد از وقتی که گروه را تشکیل بدهید، هنگام ساخت و اشتراک گذاری استوری گزینه ای ایجاد می شود که می خواهید آن را برای عموم به نمایش بگذارید یا که فقط برای دوستان صمیمی اینستاگرام خودتان. اگر فقط دوستان صمیمی را انتخاب کنید، فقط افرادی که در گروه دوستان صمیمی (close friends list) هستند می توانند این استوری را ببینند.

دوستان صمیمی اینستاگرام اِلـبان

البته اگر شما پروفایلتان باز باشد، همه می توانند تمام عکس ها و استوری هایتان را ببینند، بدون اجازه شما را فالو کنند و حتی عکس و استوری شما در بخش جستجو نیز به نمایش در خواهد آمد. اگر با این موضوع هم مشکل دارید و دوست دارید که حریم شخصی تان بیشتر حفظ شود، در پروفایل خود، حتما گزینه private را فعال کنید. با این کار فقط افرادی که شما را فالو می کنند می توانند موارد به اشتراک گذاشته شده شما را ببینند و این افراد هم برای فالو کردن شما حتما باید از شما اجازه گرفته باشند.

مطلب مرتبط: اضافه کردن عکس و فیلم از گالری به استوری اینستاگرام

 

دوستان صمیمی اینستاگرام اِلـبان

شاید شما اکانت خود را private کنید یا برخی چیزها را فقط برای دوستان صمیمی تان منتشر کنید، اما به هر حال تمام این مسائل و موارد در اینترنت بارگذاری می شوند. و هر چه در اینترنت باشد بالاخره قابل دیدن خواهد بود. اینکه گاهی شنیده می شود، اکانت ها و پسوردها لو رفته اند، این گونه موارد هم شامل می شوند. بنابراین مراقب باشید که چه چیزهایی را در فضای اجتماعی به اشتراک می گذارید، چه از خودتان و چه از دیگران. مراقب باشید که در صورت لو رفتن احتمالی مشکلی برای خودتان یا دیگران پیش نیاید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشکلات رایج در اینستاگرام موبایل و راه حل های آن به لینکی که در پایین همین صفحه قرار داده شده است مراجعه نمایید.

مشکل اینستاگرام و راهکارهای موجود برای آن

19 دیدگاه

  • سلام کسانی که در این لیست دوستان صمیمی نیستند هم متوجه میشوند که در این لیست نیستند یا فقط کسانی متوجه میشوند که در لیست هستند
    دوم این که اگر کسی را به تازگی فالو کرده ایم و در این لیست نیست آیا میتواند پست های قبلی را ببیند

    • سلام
      خیر، نه دوستانی که در لیست نیستند متوجه می شوند و نه دوستانی را که وارد لیست می کنید!
      درمورد سوال دوم: اگر اکانت شما عمومی است، یعنی private نیست، همه می توانند پست های عمومی شما را ببینند. اما پست های مربوط به close friends را فقط افراد داخل لیست می توانند ببینند. و اگر هم اکانت شما private باشد نیز فقط کسانی که شما را فالو کنند می توانند پستها را ببینند. در رابطه با استوری ها هم روال همین گونه است با این تفاوت که عمر هر استوری 24 ساعت است و بعد از آن حذف می شود، مگر آنکه آن استوری را به صورت highlight ذخیره کرده باشید

  • چطوری بفهمم چند نفر تو لیست دوستان صمیمیه اون طرفی ک منو انتخاب کرده هست .امکانش هست بفهمم؟؟

  • سلام اگر ما استوری رو به صورت دوستان صمیمی استوری کنیم ایا اونها امکان استوری کردن استوری ما رو دارن ؟

  • یعنی منظورم اینه اونا میتونن استوری که ما براشون گذاشتیم رو تو صفحع خودشون بع صورت استوری به اشتراک بزارن ؟ تا بقیه هم ببینن ؟ یا اسنکه چون استوری رو فقط اون شخص میتونه ببینه نمیتونه بزاره که بقیه هم ببینن ؟

    • سلام
      شاید در حالت عادی نتوانند این کار را بکنند
      اما اگر استوری خیلی شخصی است اصلا استوری نکنید
      بلاخره افراد می توانند از روی صفحه موبایل خود اسکرین بگیرند (اسکرین شات یا فیلم) و بعد منتشر کنند (در بدترین حالت)
      بنابراین مسائل خیلی خصوصی را اصلا منتشر نکنید

  • من ی استوری دوستان صمیمی گذاشتم و توبرگزیده ها قرار دادم الان میخام از دوستان صمیمی بردارم چطوری اینکارو کنم نمیشه

    • سلام
      حقیقتش خیلی راه راحتی ندارد، در جاهای مختلف نوشته که یا مجدد استوری را بفرستید و یا لیست دوستان صمیمیتون را حذف کنید تا برای همه منتشر بشه

    • سلام
      بله میشه. باید که ابتدای آغاز لایو روی تنظیمات بزنید و بعد گزینه محدود کردن مخاطبین را انتخاب کنید. با این کار می توانید گزینه دوستان صمیمی را انتخاب کنید. براتون توضیحات انگلیسی را می فرستیم تا بهتر متوجه بشین:

      Yes! Instagram gives you the option to limit who sees your Instagram Live stream.

      The setting works the exact same way as it does on your Instagram Stories (since that’s where your video will “live”).

      Just tap the camera in the top left corner. Then tap the gear or settings button in the top left corner.

      Then go to the Hide Story From section and choose who you want to hide from your Instagram Live stream.

      Alternatively, you can also tap on Close Friends and choose a smaller audience of people you want to share your Story with.

دیدگاهتان را بنویسید