فعالسازی یوسیم همراه اول، ایرانسل و رایتل چگونه انجام می شود؟

فعالسازی یوسیم دیجی دکی
نوشته شده توسط البان

یکی از موارد زیاد ثبت درخواست در سامانه دیجی دُکی و همچنین سامانه پشتیبانی آنلاین دیجی دُکی، پرسش از نحوه فعالسازی یوسیم دریافتی از اپراتور مربوطه است. افراد یوسیم را تحویل گرفته اند اما نمی توانند از آن استفاده کنند و برای فعال کردن آن با مشکل رو به رو هستند. در این پست می خواهیم نحوه فعالسازی یوسیم در هر اپراتور را برایتان توضیح دهیم.

اگر یوسیم شما فعال است، اما نمی توانید از اینترنت خط آن استفاده کنید، نگران نباشید، برای آن هم راهکار داریم. در پست فعالسازی اینترنت یوسیم  به صورت کامل این موضوع آموزش داده شده است.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که یوسیم روی تمام گوشی ها کار می کند، اما سرعت اینترنتی که شما می توانید داشته باشید، بستگی به امکانات گوشی و نوع پوشش آنتنی شما در منطقه و محل مورد استفاده تان دارد.

فعالسازی یوسیم اِلـبان

چنین مسائلی در زندگی با موبایل و تغییرات تکنولوژی ممکن است پیش بیاید و طبیعی است. افراد می توانند با استفاده از این گونه آموزش ها مشکل خود را به سادگی حل نمایند.

مطلب مرتبط: نکات مهم در خصوص گوشی موبایل

فعالسازی یوسیم همراه اول

پس از دریافت یوسیم همراه اول، چنانچه شما به صورت غیر حضوری درخواست داده باشید و یوسیم به آدرس مورد نظرتان ارسال شده باشد، یوسیم همراه با یک پاکت به دست شما می رسد. درون پاکت به شما گفته شده که برای فعالسازی یوسیم چه کاری باید انجام دهید. در نامه ذکر شده که با استفاده از سیم کارت قبلی (غیر یوسیم) باید یک کد را وارد کنید. یعنی هنوز سیم کارت قدیمی در گوشی شما هست و یوسیم بیرون از گوشی. با استفاده از سیم کارت قدیمی کد دستوری *10*45*شماره سریال 19 رقمی پشت کارت# را وارد کنید. (ستاره 10 ستاره 45 ستاره شماره سریال 19 رقمی پشت کارت مربع)

فعالسازی یوسیم اِلـبان

بعد از وارد کردن این شماره سریال از شما شماره PIN 1 سیم کارت جدید یعنی همان یوسیم را می خواهد. بعد از طی این مراحل یک پیامک برایتان ارسال خواهد شد که در متن آن می گوید اطلاعات وارد شده صحیح هستند و یوسیم شما از یک ساعت دیگر فعال خواهد شد!


مرتبط: اینترنت رایگان در ایرانسل و همراه اول!


در صورت مواجهه با مشکل می توانید با خود همراه اول تماس بگیرید. شماره 9990 برای تماس با تلفن همراه و 09129990 برای تماس با تلفن ثابت.

فعالسازی یوسیم اِلـبان

یوسیم ایرانسل

در اپراتور ایرانسل نیز بعد از دریافت یوسیم باید همچنان با استفاده از سیم کارت قبلی اقداماتی برای فعالسازی یوسیم خود انجام دهید. با استفاده از سیم کارت قبلی خود، کد دستوری *34# را شماره گیری نمایید. شماره سریال و شماره PUK یوسیم از شما خواسته می شود. هر دوی این شماره ها روی کارت همراه با سیم کارت ثبت شده اند. این کدها را که وارد کنید، پیامکی مبنی بر صحیح انجام شدن فعالسازی یوسیم دریافت می کنید و به محض غیرفعال شدن سیم کارت قبلی می توانید از یوسیم خود استفاده کنید.

فعالسازی یوسیم اِلـبان

در صورت مواجهه با مشکل می توانید با خود ایرانسل تماس بگیرید. با شماره 7033 (از خط ایرانسل) یا 09377033000 (از سایر خطوط).

فعالسازی یوسیم اِلـبان

رایتل

در رایتل کار بسیار ساده ه ست. همین سیم کارتی که دارید یوسیم است و تنها کافی است وارد تنظیمات شده و نوع اتصال اینترنت خط خود را به گزینه 4G/LTE تغییر دهید. چنانچه در منطقه تحت پوشش باشید از اینترنت نسل چهار بهره خواهید برد.

در صورت مواجهه با مشکل می توانید با خود رایتل تماس بگیرید. از خطوط رایتلی با شماره 200 و برای تماس از سایر خطوط با شماره 09202000000.

دیدگاهتان را بنویسید